Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΕΤ», γύρω στις 10:00 π.μ. μία 29χρονη υπήκοος Ρουμανίας επιτέθηκε με μαχαίρι και τραυμάτισε τον 24χρονο Έλληνα σύντροφό της, στο σπίτι τους στην Άνω Πόλη.
Άμεσα κλήθηκε στο σημείο ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, προκειμένου να διακομιστεί ο 24χρονος στο Νοσοκομείο «Παπανικολάου» και να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, το περιστατικό φέρεται να έλαβε χώρα μετά από καβγά για ασήμαντη αφορμή, με την 29χρονη να μαχαιρώνει τον σύντροφό της τουλάχιστον δύο φορές.
Η ίδια συνελήφθη από αστυνομικούς που κατέφθασαν στο σπίτι του ζευγαριού, ενώ αναμένεται αύριο, Τετάρτη (23/6) να οδηγηθεί στην Εισαγγελέα.