Συγκεκριμένα, από τις 21:00 το βράδυ της Πέμπτης (25/6) έως τις 06:00 το πρωί της Παρασκευής 26 Ιουνίου 2026, θα παραμείνουν κλειστές όλες οι είσοδοι και έξοδοι του κόμβου στη χιλιομετρική θέση 256,22. Κατά τη διάρκεια της διακοπής κυκλοφορίας, η κίνηση των οχημάτων θα εξυπηρετείται μέσω των γειτονικών κόμβων Κάτω Αχαΐας (Χ.Θ. 240,94) και Κυλλήνης (Χ.Θ. 269,20).
Οι εργασίες πραγματοποιούνται από την Ολυμπία Οδό στο πλαίσιο αναβάθμισης του συστήματος διοδίων, ενώ οι οδηγοί καλούνται να ακολουθούν τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις οδηγίες της Τροχαίας, με αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευση από την περιοχή. Η εταιρεία ευχαριστεί για την κατανόηση και τη συνεργασία των οδηγών κατά τη διάρκεια των προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.