Η υπηρεσία στοχεύει στην καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών με προβλήματα ακοής, παρέχοντας άμεση και ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση.
Η υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Νίκη Κεραμέως, επισκέφθηκε το τηλεφωνικό κέντρο, όπου παρακολούθησε τη λειτουργία της υπηρεσίας και τη διαδικασία προγραμματισμού ραντεβού. Στη διάρκεια της επίσκεψης συνομίλησε με υπαλλήλους και διερμηνέα νοηματικής, ενώ παρακολούθησε και δοκιμαστική βιντεοκλήση με πολίτη με προβλήματα ακοής.
«Η ισότιμη πρόσβαση στην πληροφόρηση αποτελεί θεμελιώδη προτεραιότητα για τη σύγχρονη δημόσια διοίκηση. Επεκτείνουμε τη λειτουργία του 1555, ώστε να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα οι συμπολίτες μας με προβλήματα ακοής», τόνισε η υπουργός, υπογραμμίζοντας τη σημασία της πρωτοβουλίας για τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των πολιτών.
Η διαδικασία για τον προγραμματισμό ραντεβού γίνεται μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr, με κωδικούς Taxisnet, και η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή, 09:00-17:00. Στην ειδική ενότητα βιντεοκλήση στην ελληνική νοηματική υπάρχει διαθέσιμο ενημερωτικό βίντεο για τη χρήση της υπηρεσίας.
Ειδήσεις Σήμερα
- Τα βρόντηξε ο Γονίδης – Αποχώρησε από το σχήμα με τον Πλούταρχο
- Ολυμπιακός: Πανζουρλισμός για τον «κοντό» – Χιλιάδες οπαδοί στην υποδοχή του Ποντένσε
- Αρχισαν τα… κόλπα οι Τούρκοι: Δύο οπλισμένα τουρκικά F-16 παραβίασαν το FIR Αθηνών και πέταξαν μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου
- Πώς απάντησε το Μαξίμου στη «Μαύρη Βίβλο» του ΠΑΣΟΚ – Τα «πράσινα» fake news, οι αλήθειες και οι αριθμοί
- 1η Σεπτεμβρίου: Η εκκλησιαστική Πρωτοχρονιά – Η ιστορία της ημέρας