Η απόφαση του 2022 υπογραμμίζει τη σημασία της έμφυλης ισότητας σε όλα τα επίπεδα της δημόσιας ζωής, με έμφαση και στον τομέα της εξωτερικής πολιτικής. Στην Ελλάδα, το Υπουργείο Εξωτερικών παρουσιάζει σημαντικά επίπεδα συμμετοχής γυναικών στο ανθρώπινο δυναμικό του. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, οι γυναίκες αποτελούν το 50,1% του μόνιμου προσωπικού, ενώ η παρουσία τους σε θέσεις ευθύνης εμφανίζει σταθερά ανοδική πορεία.

Στις Αρχές Εξωτερικής Υπηρεσίας, το 37,7% των επικεφαλής είναι γυναίκες, ενώ στην Κεντρική Υπηρεσία το ποσοστό φτάνει το 40,4%. Το Υπουργείο Εξωτερικών συνεχίζει να ενισχύει τη συμμετοχή των γυναικών στη διπλωματία, τονίζοντας ότι η πρόοδος αυτή βασίζεται στις αρχές της αξιοκρατίας, της διαφάνειας και των ίσων ευκαιριών.
Ειδήσεις Σήμερα
- Κικίλιας από Ρώμη: «Συμμαχία Ελλάδας- Ιταλίας για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής ναυτιλίας και των λιμένων»
- Χατζηδάκης: Η ΝΔ συνδυάζει το αίτημα για σταθερότητα και ασφάλεια – Πρόγραμμα με ορίζοντα το 2030
- Πλεύρης για βίντεο αλλοδαπού με νόμιμη άδεια που καλεί μετανάστες να έλθουν παράνομα: «Θα απελαθεί»