Κάθε μεσημέρι και κάθε βράδυ παρήγγελνε το ίδιο πιάτο —ένα μπολ gumbo με λίγο ρύζι και χωρίς κράκερ— και οι εργαζόμενοι τον γνώριζαν με το μικρό του όνομα. Η παρουσία του είχε γίνει κομμάτι της ρουτίνας του μαγαζιού, σημείο αναφοράς για σερβιτόρους, μάγειρες και τους άλλους τακτικούς πελάτες.
Τον Σεπτέμβριο για πρώτη φορά μετά από χρόνια ο 78χρονος δεν εμφανίστηκε για το συνηθισμένο γεύμα. Στην αρχή το προσωπικό θεώρησε ότι ίσως είχε κάποια αλλαγή σχεδίων, όταν όμως πέρασε η δεύτερη μέρα χωρίς να έρθει, και την τρίτη παρέμεινε εξαφανισμένος, η ανησυχία έγινε επιτακτική.
Την κατάσταση ανέλαβε ο σεφ του Shrimp Basket, ο οποίος, όπως αναφέρουν εργαζόμενοι, αποφάσισε να ενεργήσει. Επικοινώνησε με γνωστούς του Χικς και, όταν δεν απάντησε, κάλεσε τις αρμόδιες υπηρεσίες. Το προσωπικό που εμπλέχθηκε περιγράφει ότι η αντίδραση ήταν γρήγορη: συνεργάστηκαν για να εντοπίσουν τη διεύθυνση, ειδοποιήθηκαν οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και περιγράφουν ότι οι διασώστες παρέλαβαν τον 78χρονο από το σπίτι του και τον μετέφεραν στο πλησιέστερο νοσοκομείο.
Οι πρώτες πληροφορίες που δόθηκαν από το προσωπικό του εστιατορίου κάνουν λόγο για κρίσιμη κατάσταση.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της νοσηλείας του, το προσωπικό του Shrimp Basket δεν τον ξέχασε. Του πήγαιναν καθημερινά το αγαπημένο του φαγητό. Όταν πήρε εξιτήριο, τον βοήθησαν να βρει νέο διαμέρισμα, κυριολεκτικά δίπλα στο εστιατόριο.
Σήμερα, ο Χικς έχει επιστρέψει στο γνώριμο τραπέζι του.

