Η Cyberspace Administration of China αναφέρει ότι το μέτρο αποσκοπεί στον περιορισμό της διαδικτυακής παραπληροφόρησης και στην ενίσχυση της αξιοπιστίας του περιεχομένου. Απαγορεύτηκε επίσης η διαφήμιση ιατρικών προϊόντων, συμπληρωμάτων διατροφής και υπηρεσιών υγείας, με στόχο να αποτραπούν οι «καμουφλαρισμένες» προωθήσεις που παρουσιάζονται ως εκπαιδευτικό περιεχόμενο. Οι δημιουργοί σε πλατφόρμες όπως Douyin, Weibo και Bilibili θα πρέπει να αποδεικνύουν πτυχίο, αναγνωρισμένη κατάρτιση, άδεια ή πιστοποίηση πριν αναρτήσουν περιεχόμενο που αφορά ρυθμιζόμενους τομείς.
Η ρύθμιση αλλάζει το πλαίσιο εποπτείας και θέτει ερωτήματα για τον τρόπο επαλήθευσης προσόντων και για το κόστος συμμόρφωσης των δημιουργών. Ενδέχεται να βελτιώσει την ποιότητα των πληροφοριών αλλά και να περιορίσει την προσβασιμότητα ορισμένων φωνών, ειδικά μικρότερων δημιουργών χωρίς επίσημα πιστοποιητικά. Οι επιπτώσεις θα εξαρτηθούν από τον τρόπο εφαρμογής και την αλληλεπίδραση με τις πολιτικές των μεγάλων πλατφορμών.