Εταιρείες της Ευρωπαϊκής Ένωσης συγκαταλέγονται μεταξύ των μεγαλύτερων πελατών της Yamal: η γαλλική TotalEnergies είναι πρώτη, η κινεζική CNPC δεύτερη, η γερμανική SEFE τρίτη και η ισπανική Naturgy τέταρτη. Συγκεκριμένα, η TotalEnergies υπολογίζεται πως συνεισέφερε 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια στα φορολογικά έσοδα της ρωσικής κυβέρνησης, η SEFE 1,45 δισεκατομμύριο και η Naturgy 1,25 δισεκατομμύριο.
Οι εισαγωγές πετρελαίου και άνθρακα από τη Ρωσία έχουν απαγορευθεί στο πλαίσιο των κυρώσεων της ΕΕ για την εισβολή στην Ουκρανία και οι εισαγωγές αερίου μέσω αγωγών μειώθηκαν σημαντικά μετά την καταστροφή των αγωγών Nord Stream τον Σεπτέμβριο 2022. Οι εισαγωγές LNG έχουν μέχρι στιγμής εξαιρεθεί από τις κυρώσεις, στοιχείο που, σύμφωνα με την Greenpeace, διατηρεί σημαντικές χρηματοροές προς το ρωσικό κράτος.
Η μελέτη επισημαίνει τις στρατιωτικές προεκτάσεις των φορολογικών εσόδων: με τα 9,5 δισεκατομμύρια δολάρια η Μόσχα θα μπορούσε να αγοράσει 271.000 μαχητικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη Sahed ή 2.686 άρματα μάχης T-90M ή 9,5 εκατομμύρια οβίδες πυροβολικού 152 χιλιοστών. Η ποσότητα οβίδων αντιστοιχεί σε σχεδόν τρία χρόνια της τρέχουσας ετήσιας ρωσικής παραγωγής (περίπου 3 εκατομμύρια βλήματα), ενώ ο αριθμός των μη επανδρωμένων αεροσκαφών αντιπροσωπεύει ποσότητα 271 φορές μεγαλύτερη αυτής που η Ρωσία αναπτύσσει σε μία εβδομάδα εναντίον της Ουκρανίας.
Επιπλέον, οι τέσσερις κύριες εισαγωγικές χώρες της ΕΕ (Γαλλία, Ισπανία, Βέλγιο, Ολλανδία) εισήγαγαν ρωσικό LNG αξίας 34,4 δισεκατομμυρίων ευρώ από το 2022 ως τον Ιούνιο 2025, ενώ προσέφεραν 21,2 δισεκατομμύρια ευρώ για να στηρίξουν την Ουκρανία. Τέλος, η έρευνα αναφέρει ότι η TotalEnergies διατηρεί μερίδιο 20% στη Yamal LNG και 19,4% στη Novatek και έχει λάβει μερίσματα ύψους 5,06 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τη Yamal και 1,74 δισεκατομμυρίου δολαρίων από τη Novatek από το 2022.