Αντί να το αντιμετωπίσει αρνητικά, η εταιρεία εκμεταλλεύτηκε το γεγονός για να λανσάρει μία χιουμοριστική διαφημιστική καμπάνια με το σύνθημα «Όταν πρέπει να κινηθείς γρήγορα», δείχνοντας τον ίδιο γερανό που χρησιμοποιήθηκε στη ληστεία.
Η υπεύθυνη μάρκετινγκ της Böcker, Τζούλια Σβαρτς, ανέφερε πως αρχικά σοκαρίστηκαν βλέποντας τη φωτογραφία, αλλά αφού διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχαν θύματα, αποφάσισαν να το δουν με χιούμορ. Ο συγκεκριμένος γερανός είχε πωληθεί το 2020 σε μια εταιρεία κοντά στο Παρίσι, η οποία τον ενοικίαζε, και πρόσφατα κλάπηκε από τους δράστες κατά τη διάρκεια επίδειξης χρήσης. Η κλοπή έχει καταγγελθεί στις αρχές.
Η Böcker, που ιδρύθηκε το 1958 και έχει 600 υπαλλήλους, βλέπει την καμπάνια της να γίνεται viral με ταχύτητες που ξεπέρασαν κάθε προσδοκία. Παρά τις αντιδράσεις για το χιούμορ της, η εταιρεία δήλωσε ότι η καμπάνια έχει ήδη προκαλέσει αρκετές ερωτήσεις για τον γερανό.
Ειδήσεις Σήμερα
- Η Μονεμβασιά υποδέχεται το 2ο Malvasia Festival Monemvasia ξαναζώντας τον μύθο του οίνου Μαλβαζία
- Ο Πατριάρχης Θεόφιλος Γ’ υποδέχτηκε τον Τζέι Ντι Βανς και τη σύζυγό του στον Ναό της Αναστάσεως στην Ιερουσαλήμ
- Δούκας μετά τη συνάντηση με Δένδια: Η ευθύνη για τον Άγνωστο Στρατιώτη ανήκει στην κυβέρνηση, καλή τους τύχη

