Η σύνδεση της ημερομηνίας με τις μαζικές προσφορές οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην Alibaba και τον Τζακ Μα, που μετέτρεψαν τον εορτασμό σε εμπορικό γεγονός με διεθνή απήχηση.
Φέτος οι εκπτώσεις άρχισαν νωρίτερα — ήδη από τον Οκτώβριο, μετά τη Χρυσή Εβδομάδα — καθώς οι Κινέζοι καταναλωτές περιορίζουν τις δαπάνες τους. Το BBC αναφέρει ότι στην κρίση συντείνουν παράγοντες όπως η αυξανόμενη ανεργία των νέων, η παρατεταμένη κρίση στον τομέα των ακινήτων, το υψηλό δημόσιο χρέος και ο εμπορικός πόλεμος με τις ΗΠΑ.
Παρά κυβερνητικά μέτρα όπως επιδοτήσεις και αυξήσεις μισθών, οι λιανικές πωλήσεις δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες, ενώ ο αποπληθωρισμός και οι πιο συγκρατημένες καταναλωτικές συνήθειες μετά την πανδημία ωθούν τους εμπόρους να επεκτείνουν τις προσφορές.
Happy single’s day, people pic.twitter.com/fjvw9LQ2Wg
— sphamandla Mathenjws (@SMathenjws) November 11, 2025
Η πτώση της ζήτησης πλήττει ιδιαίτερα τα είδη πολυτελείας: Louis Vuitton και Burberry ανέφεραν μείωση πωλήσεων στην Κίνα, ενώ οι μετοχές οίκων όπως η LVMH και η Moncler ενισχύθηκαν από ελπίδες ανάκαμψης.
Το παράδειγμα της Άλις Ζανγκ, 29χρονης υπεύθυνης μάρκετινγκ στο Γκουανγκζού, που ξόδεψε περίπου τα μισά σε σχέση με πέρυσι επειδή ο μισθός της μειώθηκε πάνω από 20%, αποτυπώνει την αλλαγή συμπεριφοράς.
Το Associated Press επισημαίνει ότι η παράταση των εκπτωτικών περιόδων λειτουργεί ως κινεζικό αντίστοιχο της «Black Friday», υποδεικνύοντας προσαρμογές στρατηγικής από τους λιανέμπορους σε μια πιο συγκρατημένη αγορά.

![Σοκαριστική πτώση τουρίστα από γκρεμό στο όρος Χουαγίνγκ – Γλίστρησε όταν έβγαζε selfie [βίντεο]](https://www.eleftherostypos.gr/wp-content/uploads/2025/12/stigmiotypo-othonis-2025-12-09-094353-150x150-png.webp)