Με αυτή την πρωτοβουλία, η JDE Peets γίνεται η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που λανσάρει τη Branded Keywords, την καινοτόμο λύση της Viber.
Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά φέρνουν απρόσκοπτη αλληλεπίδραση, που σχετίζεται με το brand, μέσα στις συνομιλίες των χρηστών. Δείτε πώς λειτουργεί:
- Ένας χρήστης πληκτρολογεί μια λέξη-κλειδί (π.χ., «καφές», «εσπρέσο», «καπουτσίνο») σε προσωπική συνομιλία, ομαδικό chat ή κανάλι.
- Εμφανίζεται διακριτικό σηματοποιημένο call-to-action (CTA) κάτω από το μήνυμα.
- Ο χρήστης πατάει το CTA και μεταφέρεται σε προ-συμπληρωμένο chatbot ή σε μία σελίδα προϊόντος.
Στην καμπάνια L’OR, οι χρήστες της Viber στην Ελλάδα καλούνται να πληκτρολογήσουν τις λέξεις-κλειδιά και να ακολουθήσουν την πρόσκληση για να συμμετάσχουν σε ειδικό διαγωνισμό μέσω του Viber Chatbot, με έπαθλο αξέχαστη διαμονή στο Grand Forest Metsovo. Η καμπάνια διαρκεί έως τις 15 Οκτωβρίου 2025.
Branded Keywords της Viber για την Καμπάνια L’OR στην Ελλάδα
Σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά Viber για την καμπάνια L’OR στην Ελλάδα
«Αυτή η καμπάνια σηματοδοτεί ένα μεγάλο βήμα μπροστά στην επικοινωνιακή διαφήμιση», δήλωσε ο Νίκος Σύριος, Senior Sales Manager της Rakuten Viber. «Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά επιτρέπουν στις εταιρίες να επικοινωνούν με τους χρήστες ακριβώς την στιγμή που κεντρίζουν το ενδιαφέρον τους, κάνοντας αυτή την αμφίδρομη αλληλεπίδραση φυσική και ουσιαστική, όχι ενοχλητική.»
Η ενσωματωμένη, μέσα στις συνομιλίες μορφή, ενισχύει τόσο την αναγνωρισιμότητα όσο και τις πιθανές πωλήσεις, ταυτόχρονα. Οι σηματοποιημένες λέξεις-κλειδιά δημιουργούν μία συναφή αλληλεπίδραση, καθώς ενεργοποιούνται όταν οι χρήστες αναφέρουν ανάγκες ή διαθέσεις, κάνοντας το μήνυμα να μοιάζει περισσότερο με την πρόταση ενός φίλου παρά με διαφήμιση. Με ένα πάτημα, οι χρήστες μπορούν να ψωνίσουν, να εξερευνήσουν ή να ξεκινήσουν μία συνομιλία, ενώ η μάρκα αποκτά υψηλή ορατότητα και προσοχή.
«Η συνεργασία με τη Viber και την Havas Media μας επέτρεψε να παρουσιάσουμε την L’OR με έναν φρέσκο και ελκυστικό τρόπο», δήλωσε η Ροδούλα Τρακαδά, Διευθύντρια Μάρκετινγκ Ελλάδας στην JDE Peet’s. «Ως η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως που λανσάρει αυτήν την καινοτόμο εμπειρία, είμαστε περήφανοι που αναδεικνύουμε στιγμές καφέ που πραγματικά ξυπνούν τις αισθήσεις»
«Αυτή η πρωτοβουλία είναι το τέλειο παράδειγμα για το πώς η δημιουργικότητα και η τεχνολογία συνδυάζονται για να προσφέρουν δραστικές, ευχάριστες εμπειρίες διαφήμισης», πρόσθεσε ο Φώτης Στεφανάτος, Επικεφαλής Digital Media της Havas Media. «Το ζητούμενο είναι να συναντάμε τους χρήστες εκεί που βρίσκονται – ακριβώς στις συνομιλίες τους – προσφέροντας αξία, συνάφεια και ευκολία.»
Αυτή η συνεργασία υπογραμμίζει τη δέσμευση της Viber να δημιουργεί καινοτόμες, εμπνευστικές και δραστικές εμπειρίες διαφήμισης που ενσωματώνονται απρόσκοπτα στις καθημερινές συνομιλίες των χρηστών.

