Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης, μετά την πρόσφατη κινηματογραφική του ανάγνωση στο «Φρανκενστάιν» της Μέρι Σέλεϊ που κέρδισε διθυραμβικές κριτικές, αποκάλυψε ότι επιθυμεί να μεταφέρει στη μεγάλη οθόνη «Το Φάντασμα της Όπερας» με δική του οπτική.«Είναι μια τόσο κλασική ιστορία, αλλά θα την έκανα διαφορετικά. Έχω μερικές ιδέες, αλλά προς το παρόν, θα ασχοληθώ με το έγκλημα και το stop motion».
Το πρωτότυπο μυθιστόρημα του Γκαστόν Λερού δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά το 1909 στη γαλλική εφημερίδα Le Gaulois και αφηγείται την ιστορία μιας παραμορφωμένης μουσικής ιδιοφυΐας που ζει στα υπόγεια της Όπερας του Παρισιού και ερωτεύεται μια νεαρή σοπράνο, η οποία βρίσκεται διχασμένη ανάμεσα σε εκείνον και τον παιδικό της φίλο. Η δύναμη της αφήγησης και η γοτθική ατμόσφαιρα έχουν εμπνεύσει αμέτρητες παραστάσεις και ταινίες.
Από την οθόνη του Τζόελ Σουμάχερ το 2004 με τον Τζέραρντ Μπάτλερ έως τις παλαιότερες κινηματογραφικές μεταφορές, το έργο έχει φορέσει πολλές μάσκες. Αν το όραμα του Ντελ Τόρο προχωρήσει, αναμένεται να του προσδώσει μια ακόμη πιο σκοτεινή, ποιητική και γοτθική διάσταση — μια προσωπική ανάγνωση που συνδέει μνήμη, τέχνη και τεχνική, όπως φαίνεται από το ενδιαφέρον του για το stop-motion και το crime στοιχείο.
Ειδήσεις Σήμερα
- Λούβρο: Το φιάσκο της ληστείας και η υποχρηματοδότηση
- Κατάψυξη ωαρίων: Ολοένα και περισσότερες γυναίκες λένε «ναι»
- Κλοπή στο Λούβρο: Αναζητώντας τα «γιατί» – Τι λένε στον ΕT και το Eleftherostypos.gr η ιστορικός Τέχνης Λουίζα Καραπιδάκη και ο επιστημονικός διευθυντής του Μουσείου Μπενάκη, Γιώργης Μαγγίνης
- GNTM: Μοντέλο έπεσε κατά τη διάρκεια του σετ – Σε πανικό η Παπαγεωργίου
- Νίκος Καρβέλας: Τραγούδησε με την Άννα Βίσση στο Παρίσι