Είναι τo δεύτερο θρίλερ της Warner αυτή τη χρονιά που κάνει πρεμιέρα στο Νο 1 του αμερικανικού box office μετά το «Sinners» και η ευτυχής συγκυρία είναι ότι πρόκειται για δύο πρωτότυπες ταινίες που δεν είναι μέρος κάποιου franchise. Πρωταγωνιστούν οι Τζος Μπρόλιν και Τζούλια Γκάρνερ.
Μόνο στις ΗΠΑ η ταινία έκανε εισπράξεις 43,5 εκατ. δολαρίων, ξεπερνώντας με άνεση τις εισπράξεις που έκαναν άλλες ταινίες όπως το «Ακόμα πιο απίστευτη Παρασκευή», με τη Λίντσεϊ Λόχαν και την Τζέιμι Λι Κέρτις, ή το «The Fantastic Four: Πρώτα βήματα», με τον Πέδρο Πασκάλ και τη Βανέσα Κίρμπι.
Το «Weapons» είναι η έβδομη ταινία της Warner που κάνει πρεμιέρα φέτος στο Νο 1 του αμερικανικού box office μετά τα «Mickey 17», «Μια ταινία Minecraft», «Superman», «F1: Η ταινία», «Βλέπω τον θάνατό σου 6: Δεσμοί αίματος» και «Sinners». Η επιτυχία του «Weapons» υπενθυμίζει στα στούντιο αυτό που ακούγεται εδώ και αρκετά χρόνια, ότι πρέπει να πάρουν περισσότερα ρίσκα στις ιστορίες που επιλέγουν να χρηματοδοτήσουν για να τις φέρουν στη μεγάλη οθόνη. Η Warner, για να κάνει το «Weapons» δικό της, έδωσε 38 εκατ. δολάρια στην παραγωγή της ταινίας, εξαντλώντας τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρίας παραγωγής του Τζόρνταν Πιλ, Monkeypaw, που έχει υπογράψει τα θρίλερ «Τρέξε!», «Εμείς» και «Ούτε καν».
Η προηγούμενη ταινία του Ζακ Κρέγκερ ήταν το «Barbarian», το 2022. Ενα θρίλερ που έκανε παγκόσμιες εισπράξεις 45,3 εκατ. δολ. και έγινε επιτυχία από στόμα σε στόμα. Οπως έλεγε πρόσφατα και ο πρωταγωνιστής του «Weapons», Τζος Μπρόλιν, «μου άρεσε πολύ η προηγούμενη ταινία του Κρέγκερ, το “Barbarian” αλλά δεν μπορούσα να κατανοήσω γιατί. Ρώτησα την κόρη μου και τον γαμπρό μου για αυτήν την ταινία και κατάλαβα ότι ο Κρέγκερ, για αυτήν τη γενιά, είναι κάτι σαν θεός».
Στο «Weapons», ο Ζακ Κρέγκερ επικεντρώνει σε μία μικρή πόλη, και ιδιαίτερα στους μικρούς μαθητές μιας τάξης που ένα βράδυ, απροειδοποίητα, σηκώνονται την ίδια ώρα από τα κρεβάτια τους, ανοίγουν τις πόρτες των σπιτιών τους και εξαφανίζονται μέσα στη νύχτα. Και μετά όλοι αναρωτιούνται ποιος ή τι κρύβεται πίσω από την εξαφάνισή τους. Ο Ζακ Κρέγκερ δεν κρύβει ότι η ταινία του είναι μια προφανής αλληγορία για τις μαζικές δολοφονίες μαθητών στα σχολεία, το τραύμα και το πένθος που αυτές επιφέρουν σε όσους μένουν πίσω μετά από τέτοια τραγικά γεγονότα. Η ιδέα της ταινίας προέκυψε μετά από μια απώλεια κοντινού προσώπου στο περιβάλλον του Κρέγκερ. «Ημουν γεμάτος οργή και πόνο και αντί να διολισθήσω στο αλκοόλ, κάθισα και έγραψα αυτό το σενάριο. Εβαλα τον Τζος Μπρόλιν να τρελαίνεται στην ταινία για την απώλεια των παιδιών, για να μην τρελαθώ εγώ», λέει ο σκηνοθέτης.
Ερχεται και νέα πρεμιέρα
Η επόμενη ταινία του Ζακ Κρέγκερ είναι το reboot του «Resident Evil», που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο του 2026. Αλλά μετά τη μεγάλη επιτυχία των δύο τελευταίων του ταινιών, το σίγουρο είναι ότι τα στούντιο θα τον περιμένουν με ανοιχτές πόρτες για την επόμενη πρωτότυπη ιδέα που θα έχει να καταθέσει.
Ειδήσεις Σήμερα
- Στιγμές χαλάρωσης για Λιάγκα – Αντωνά σε luxury resort στο Παλέρμο της Σικελίας [εικόνες – βίντεο]
- Μπραντ Πιτ: Σύλληψη 18χρονων υπόπτων για τη διάρρηξη στο σπίτι του – Συνδέονται με άλλο περιστατικό
- Κριστιάνο Ρονάλντο: Πόσο κόστισε το δαχτυλίδι αρραβώνων του;
- Φωτιά στην Πρέβεζα: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο δήμος Ζηρού – Δύσκολη η κατάσταση στην περιοχή της Φιλιππιάδας [Βίντεο]
- Λένα Σαμαρά: Το δημόσιο «ευχαριστώ» του Κώστα Σαμαρά μετά την κηδεία της αδελφής του
- Φυτεύσεις υποβρύχιων κήπων Ποσειδωνίας – Τι λέει στον ΕΤ και το Eleftherostypos.gr ο διευθυντής του Ινστιτούτου Αρχιπέλαγος, Θοδωρής Τσιμπίδης