Ωστόσο ξεκαθάρισε ότι «Θα έπρεπε να είναι ακριβώς το σωστό». Η τοποθέτηση μοιάζει να ανοίγει μια πόρτα σε μια πιο ώριμη, συναισθηματική προσέγγιση του franchise, παρά σε μια απλή αναπαραγωγή του παλιού φόρμουλα χαβαλέ.
«Κάπως είχα αυτή την ιδέα», είπε ο ηθοποιός. «Είμαι είτε χήρος είτε διαζευγμένος. Μεγαλώνω ένα παιδί και όλα αυτά. Δουλεύω πάρα πολύ και δεν του δίνω στην πραγματικότητα την προσοχή που χρειάζεται και το παιδί αρχίζει να τα παίρνει μαζί μου και μετά κλειδώνομαι απ’ έξω. Ο γιος του Κέβιν δεν με αφήνει να μπω… και εκείνος είναι που στήνει τις παγίδες για μένα». Στην πρότασή του οι δύο ληστές αντικαθίστανται από την ένταση στη σχέση πατέρα‑γιου: ο Κέβιν προσπαθεί να ξαναμπεί στο σπίτι και, συμβολικά, στην καρδιά του παιδιού του. «Το σπίτι είναι κάπως ένα μεταφορικό σχήμα για τη σχέση μας. Ο Κέβιν πρέπει να καταφέρει να τον αφήσει να ξαναμπεί στην καρδιά του γιου του, κάτι τέτοιο.. Δεν είμαι εντελώς αλλεργικός στην ιδέα, αρκεί να είναι το σωστό πράγμα», κατέληξε.
Η σειρά «Μόνος στο Σπίτι» έκανε τον Κάλκιν έναν από τους πιο δημοφιλείς παιδικούς σταρ της δεκαετίας του 1990, με την πρώτη ταινία να αποφέρει 476 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως και να αναδεικνύεται ως η δεύτερη πιο εμπορική ταινία του 1990. Ο Κάλκιν είχε επιστρέψει στο σίκουελ του 1992, «Μόνος στο Σπίτι 2: Χαμένος στη Νέα Υόρκη». Ο σκηνοθέτης Κρις Κολόμπους έχει εκφράσει αμφιβολίες για νέα ταινία: «Πιστεύω ότι το “Μόνος στο Σπίτι” υπάρχει πραγματικά ως – όχι ακριβώς ως ενθύμιο μιας εποχής, αλλά ως μια πολύ ξεχωριστή στιγμή, και δεν μπορείς στην ουσία να την ξαναζωντανέψεις», και πρόσθεσε πως «Νομίζω ότι είναι λάθος να προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε και να αναπαράγουμε κάτι που κάναμε πριν από 35 χρόνια. Πιστεύω ότι πρέπει να το αφήσουμε όπως είναι».
Ειδήσεις Σήμερα
- Νέο Ηράκλειο: Βίντεο ντοκουμέντο που σοκάρει – Ανελέητο ξύλο μεταξύ μαθητών
- Αναβολή για τον ελληνικό νανοδορυφόρο MICE-1 – Η SpaceX ετοιμάζει νέα εκτόξευση μέσα στην εβδομάδα
- Τι είναι το «φαινόμενο Μπάτμαν» – Ποια η σχέση του με τους επιβάτες του Μετρό
- ΟΠΕΚΕΠΕ – Πηγές ΝΔ: «10 + 1 κρίσιμα ερωτήματα για τον Λ. Αντωνόπουλο που «καίνε» τον Ν. Ανδρουλάκη»