Το «Supersport» από μόνο του είναι μια εμφατική δήλωση για ένα δίτροχο, πόσο μάλλον όταν στον κόσμο των μοτοσυκλετών, είναι το όνομα για την κατηγορία των μεσαίου κυβισμού, γρήγορων και καλοστημένων μοντέλων.
Πως γίνεται λοιπόν μια Vespa να φέρει αυτόν τον χαρακτηρισμό; «Δικαιούται ιστορικά» είναι η απάντηση! Βλέπετε η Vespa ως όχημα έχει τεράστια ιστορική παρακαταθήκη και ήταν το 1964 όταν παρουσίασε το μοντέλο «SS», δηλαδή SuperSport.
Ήταν μια πιο σπορ έκδοση των τυπικών ιταλικών scooter, που απευθυνόταν σε νεότερους αναβάτες. Με πιο στενή ποδιά και άλλες αισθητικές λεπτομέρειες που τόνιζαν τον δυναμικό χαρακτήρα της, έφερε δίχρονο κινητήρα 180 κ.εκ., γεγονός που της προσέδιδε τον τίτλο της ταχύτερης Vespa, για την εποχή της.

Είναι λοιπόν αυτό το «ιστορικό δάνειο» που χρησιμοποίηση η Vespa στο σήμερα αλλά δεν αποτελεί απλά μια κίνηση «κενού περιοχομένου». Ο νέος, hpe E5+ κινητήρας είναι ο ισχυρότερος που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Vespa.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
