Τι να τρώω για να μείνω έγκυος;

27/12/16 • 10:28 | UPD 27/12/16 • 10:28

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η υγιεινή διατροφή είναι ένας τρόπος τόνωσης της γονιμότητας και για τα δύο φύλα. Η χαμηλή πρόσληψη trans λιπαρών οξέων με ταυτόχρονα αυξημένη πρόσληψη μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, η αυξημένη πρόσληψη πρωτεϊνών κυρίως από φυτικές πηγές, καθώς επίσης η αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών και γαλακτοκομικών προϊόντων με πρόσθετα λιπαρά φαίνεται ότι συνδέονται με μεγαλύτερες πιθανότητες επίτευξης εγκυμοσύνης.

Tι θα πρέπει να προσέχει, λοιπόν, ένα ζευγάρι που θέλει να αποκτήσει παιδί;

• να προτιμούν τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα, όχι τα άπαχα ή τα ημίπαχα
• να καταναλώνουν ωμά και φρέσκα φρούτα και λαχανικά
• να προτιμούν τα δημητριακά ολικής άλεσης
• να καταναλώνουν ψάρια δύο φορές την εβδομάδα
• να αυξήσουν την κατανάλωση μονοακόρεστων λιπαρών οξέων από φυτικές πηγές, όπως το ελαιόλαδο, και να μειώσουν αυτήν των κορεσμένων και κυρίως των trans λιπαρών οξέων
• να προσλαμβάνουν επαρκή ποσότητα σιδήρου, κυρίως από φυτικές πηγές ή υπό τη μορφή συμπληρώματος, για να μειωθούν οι πιθανότητες διαταραχής της ωορρηξίας
• να μην ξεχνούν το νερό για καλή ενυδάτωση
• να είναι πολύ φειδωλοί στην κατανάλωση αλκοόλ – η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ οδηγεί σε μειωμένη λίμπιντο
• να καταναλώνουν καφέ με μέτρο
• να αποφεύγουν τη ζάχαρη και τα τρόφιμα πλούσια σε ζάχαρη
• να αντικαταστήσουν τους τυποποιημένους χυμούς φρούτων με ζάχαρη, με φρεσκοστυμμένους χυμούς
• να διατηρούν το βάρος τους σε φυσιολογικά επίπεδα
• να περιορίσουν το επεξεργασμένο ή μη κόκκινο κρέας, τις πατάτες, την πίτσα και τη μαγιονέζα
• να μειώσουν ή να αποφεύγουν το κάπνισμα.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η δυτικού τύπου διατροφή μπορεί να μειώσει την ικανότητα αναπαραγωγής. Αυτό φαίνεται να οφείλεται στο γεγονός ότι είναι φτωχή σε αντιοξειδωτικά, ενώ ταυτόχρονα οδηγεί σε αύξηση του οξειδωτικού στρες.

Πηγή: stogiatro.gr