Οι 7 τροφές που δεν πρέπει να καταναλώνονται για πρωινό – Τι προκαλούν;

09/11/16 • 13:56 | UPD 09/11/16 • 13:56

«Το πρωί να τρως σαν βασιλιάς, το μεσημέρι σαν άρχοντας και το βράδυ σαν ζητιάνος» λέει η λαϊκή ρήση και το πρωινό, πράγματι, είναι το βασικότερο γεύμα της ημέρας χαρίζοντάς μας ενέργεια που μας τροφοδοτεί όλη την ημέρα.

Σύμφωνα με το bovary.gr, το πρωινό, όταν είναι βόμβα θερμίδων και γεμάτο κορεσμένα λιπαρά, ζάχαρη ή αλάτι μόνο καλό δεν κάνει στον οργανισμό μας. Υπάρχουν τροφές που όταν συμπεριλαμβάνονται στο διαιτολόγιό μας, το επιβαρύνουν και μας προσθέτουν βάρος. Ποιες τροφές θα πρέπει να αποφύγεις στο ξεκίνημα της ημέρας;

Αλλαντικά: Τροφές όπως μπέικον, ζαμπόν και λουκάνικο επιλέγονται για να συνοδεύουν σάντουιτς ή ομελέτες. Έχοντας υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, ανεβάζουν τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης.

Κέικ – Κουλουράκια – muffins- σφολιάτα: Βόμβες θερμίδων και αυτό που κυρίως προσφέρουν είναι ζάχαρη και λιπαρά. Το φούσκωμα στην κοιλιά και η καούρα μπορεί να δημιουργηθούν από νωρίς μέσα στη μέρα σου, αν καταναλώσεις αυτές τις τροφές.

Επιδόρπια γιαουρτιού με toppings: Η ζάχαρη που περιέχουν δεν τα καθιστά το πιο υγιεινό ξεκίνημα για τη μέρα σου. Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα γιαούρτι με μέλι και ξηρούς καρπούς.

Συσκευασμένοι χυμοί φρούτων – smoothies: H ζάχαρη που περιέχουν φέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα: δεν σου δίνει παραπάνω ενέργεια αλλά σου την απορροφά. Στύψε ένα πορτοκάλι και θα δεις διαφορά!