Η τελευταία επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας για τους μηνιαίους χρήστες του Instagram έγινε το 2022, όταν η πλατφόρμα είχε ξεπεράσει τους 2 δισεκατομμύρια. Σήμερα, το Instagram παραμένει παγκοσμίως δημοφιλές για βίντεο, φωτογραφίες, Stories αλλά και Reels.
Τα Reels έχουν αποκτήσει ιδιαίτερη δημοτικότητα, καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες, είτε creators είτε απλοί χρήστες, ανεβάζουν μικρής διάρκειας βίντεο. Η λειτουργία κυκλοφόρησε το 2020 με στόχο να ανταγωνιστεί το TikTok, το οποίο πρόσφατα ξεπέρασε τον 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες. Παρόμοια, η Google έχει ενσωματώσει στο YouTube τα Shorts.
Ο Mark Zuckerberg, CEO της Meta, ανακοίνωσε το νέο ορόσημο, επισημαίνοντας την αύξηση της απήχησης και της δημιουργικότητας των χρηστών στην πλατφόρμα.