Η δήλωση έγινε στο podcast «MD Meets» του Ματίας Ντέπφνερ και μεταδόθηκε από το Politico. Σύμφωνα με τον Κοσροσαχί, «στην πραγματικότητα, οι κανονισμοί στη Γερμανία είναι αρκετά προοδευτικοί», γεγονός που διευκολύνει πιλοτικές εφαρμογές σε μικρή κλίμακα.
Σε διεθνές επίπεδο, η τεχνολογία αυτονομίας προχωρά περισσότερο στις ΗΠΑ και την Κίνα. Εταιρείες όπως η Waymo ήδη επιτρέπουν σε καταναλωτές να καλούν οχήματα χωρίς οδηγό σε πόλεις όπως το Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες, και σχεδιάζουν επέκταση στο Λονδίνο. Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, αναγνώρισε ότι «η Ευρώπη έχει μείνει πίσω» στην ανάπτυξη των οχημάτων χωρίς οδηγό σε σχέση με ΗΠΑ και Κίνα, υπογραμμίζοντας την ανάγκη επιτάχυνσης.
Το πλαίσιο κανονισμών παίζει καθοριστικό ρόλο: οι ΗΠΑ ακολουθούν μοντέλο αυτοπιστοποίησης, όπου οι κατασκευαστές δηλώνουν συμμόρφωση, ενώ στην ΕΕ εφαρμόζεται διαδικασία «έγκρισης τύπου» με επαλήθευση από τις αρχές. Ο Κοσροσαχί προβλέπει, επίσης, ότι «όλα τα αυτοκίνητα θα είναι αυτόνομα», αλλά εκτιμά πως για να γίνει αυτό θα χρειαστούν «περισσότερα από 20 χρόνια». Η εικόνα που προκύπτει είναι ότι η Ευρώπη μπορεί να δει ρομποταξί σε περιορισμένη κλίμακα σύντομα, ενώ η πλήρης υιοθέτηση θα απαιτήσει χρόνο και προσαρμογή του ρυθμιστικού πλαισίου.
Ειδήσεις Σήμερα
- «Παντρεμένοι με παιδιά»: Πού είναι σήμερα οι πρωταγωνιστές της σειράς
- Σοκ στη Βραζιλία: Τουλάχιστον 132 νεκροί στην αστυνομική επιχείρηση στο Ρίο
- Το φανάρι που χρειάστηκε 2 εκατ. ευρώ και 10 μήνες για να ενεργοποιηθεί
- Μητσοτάκης: Ανάγκη δημιουργίας ενός χρηματοδοτικού εργαλείου για την ενίσχυση αμυντικών προγραμμάτων
- Μήτογλου: Χαρούμενος για την ανανέωση – «O Παναθηναϊκός είναι οικογένεια»
- Αλ Τσαντίρι Νιουζ: Τι νούμερα έκανε ο Λαζόπουλος στην πρεμιέρα