Η Xiaomi σημείωσε έσοδα άνω των RMB100 δις για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, ενώ τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα RMB10 δις Τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς, με τα έσοδα του πρώτου τριμήνου να φτάνουν τα RMB111,3 δις, σημειώνοντας αύξηση 47,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (“YoY”).
Τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη έφτασαν τα RMΒ10,7 δις, αυξημένα κατά 64,5% YoY, σηματοδοτώντας ένα ισχυρό ξεκίνημα για τη φετινή χρονιά. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου παρατηρήθηκε ισχυρή ανάπτυξη σε όλους τους
επιχειρηματικούς τομείς. Τα έσοδα από τα smartphones αυξήθηκαν κατά 8,9% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα RMB50,6 δις – ενώ τα έσοδα από τα προϊόντα IoT και lifestyle αυξήθηκαν κατά 58,7% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα RMB32,3 δις, με τις αποστολές πλυντηρίων ρούχων και ψυγείων να σημειώνουν ρεκόρ, ενώ οι αποστολές κλιματιστικών
αψήφησαν τα εμπόδια της αγοράς, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 65,0% σε ετήσια βάση.
Τα έσοδα από τα έξυπνα ηλεκτρικά οχήματα (“EV”), την τεχνητή νοημοσύνη και άλλες νέες πρωτοβουλίες έφτασαν τα RMB18,6 δις, με τις παραδόσεις των οχημάτων της σειράς Xiaomi SU7 να ανέρχονται σε 75.869 τεμάχια. Η στρατηγική premiumization της Xiaomi κέρδισε έδαφος σε όλες τις σειρές προϊόντων. Η μέση τιμή πώλησης (“ASP”) των smartphones αυξήθηκε σε RMB1.211 κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, σημειώνοντας ρεκόρ. Οι πωλήσεις του Xiaomi 15 Ultra, που κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο, αυξήθηκαν κατά 90% σε σύγκριση με τον προκάτοχό του κατά την ίδια περίοδο.
Τα smartphones της Xiaomi ανακτούν την πρώτη θέση στην Κίνα μετά από μια δεκαετία, κατακτώντας μερίδιο αγοράς 18,8%. Το 1ο τρίμηνο του 2025, τα έσοδα της Xiaomi από τα smartphones αυξήθηκαν κατά 8,9% σε ετήσια βάση φτάνοντας τα RMB50,6 δις. Οι παγκόσμιες πωλήσεις smartphone έφτασαν τις 41,8 εκατομμύρια μονάδες, επιτυγχάνοντας αύξηση YoY για επτά συνεχόμενα τρίμηνα.
Σύμφωνα με την Canalys (μέρος πλέον της Omdia), η Xiaomi διατήρησε την κατάταξη Top 3 των παγκόσμιων αποστολών smartphone για δέκατο ένατο συνεχόμενο τρίμηνο, με μερίδιο αγοράς 14,1% και πέτυχε αύξηση YoY για επτά συνεχόμενα τρίμηνα στις παγκόσμιες αποστολές smartphone. Ειδικότερα, το μερίδιο αγοράς smartphone της Xiaomi στην Κίνα
αυξήθηκε κατά 4,7 ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση, φτάνοντας το 18,8%, σηματοδοτώντας το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης του μεριδίου αγοράς σε ετήσια βάση και διεκδικώντας ξανά τη θέση Νο. 1 στις πωλήσεις μετά από δέκα χρόνια. Η Xiaomi συνέχισε να ενισχύει την παρουσία της στα premium τμήματα της αγοράς. Σύμφωνα με στοιχεία τρίτων, στην Κίνα, τα smartphones της Xiaomi με τιμή RMB3.000 και άνω, που πωλήθηκαν αντιπροσώπευαν το 25,0% του συνόλου των smartphones στη χώρα, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 3,3 ποσοστιαίων μονάδων σε ετήσια βάση. Για τα smartphones με τιμή RMB4.000 και άνω, τα smartphone της Xiaomi συγκέντρωσαν μερίδιο αγοράς 9,6%, αυξημένο κατά 2,9 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Τα έσοδα και το μικτό περιθώριο κέρδους της κατηγορίας IoT σημείωσαν ρεκόρ- η επιχείρηση έξυπνων μεγάλων οικιακών συσκευών διπλασιάζει την ανάπτυξή της.Ο τομέας IoT και lifestyle προϊόντων της Xiaomi συνέχισε την ταχεία ανάπτυξη, με τα έσοδα να αυξάνονται στο 58,7% σε ετήσια βάση και φτάνοντας τα RMB32,3 δις το πρώτο τρίμηνο
του 2025. Το μικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε κατά 5,4 ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση, φτάνοντας το 25,2% και σημειώνοντας νέα ρεκόρ τόσο για τα έσοδα όσο και για το μικτό κέρδος. Παρά την off-season περίοδο για πωλήσεις οικιακών συσκευών, οι έξυπνες μεγάλες οικιακές συσκευές της Xiaomi γνώρισαν «εκρηκτική» ανάπτυξη. Οι αποστολές
κλιματιστικών ξεπέρασαν τις 1,1 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 65,0% YoY- οι αποστολές ψυγείων ξεπέρασαν τις 880.000 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 65,0% YoY- και οι αποστολές πλυντηρίων ρούχων εκτοξεύτηκαν πάνω από 100% YoY στις 740.000 μονάδες.
Τόσο οι αποστολές ψυγείων όσο και οι αποστολές πλυντηρίων ρούχων σημείωσαν ρεκόρ. Μάλιστα, το εργοστάσιο έξυπνων οικιακών συσκευών της Xiaomi πρόκειται να ξεκινήσει τη λειτουργία του εντός του 2025. Η κατηγορία tablet της Xiaomi διατήρησε επίσης ισχυρή ανάπτυξη. Σύμφωνα με την Canalys, οι παγκόσμιες αποστολές tablet αυξήθηκαν κατά 56,1% σε ετήσια βάση το α’ τρίμηνο του 2025, επιτυγχάνοντας για πρώτη φορά μια θέση στην πρώτη τριάδα παγκοσμίως και διατηρώντας τη θέση Νο 3 στην Κίνα. Οι αποστολές wearable bands της Xiaomi κατέλαβαν την 1η θέση παγκοσμίως και την 2η θέση στην Κίνα, ενώ οι αποστολές των ακουστικών TWS κατέλαβαν την 2η θέση παγκοσμίως και την 1η θέση στην Κίνα.
Στις 31 Μαρτίου 2025, ο αριθμός των συνδεδεμένων συσκευών IoT (εκτός από smartphones, tablets και φορητούς υπολογιστές) στην πλατφόρμα AIoT της Xiaomi αυξήθηκε σε 943,7 εκατομμύρια, αυξημένος κατά 20,1% σε ετήσια βάση. Ο αριθμός των χρηστών με πέντε ή περισσότερες συσκευές συνδεδεμένες στην πλατφόρμα AIoT της Xiaomi (εκτός από smartphones, tablets και φορητούς υπολογιστές) έφτασε τα 19,3 εκατομμύρια, ποσοστό αυξημένο κατά 26,5% σε ετήσια βάση. Τον Μάρτιο του 2025, οι μηνιαίοι ενεργοί χρήστες (“MAU”) της εφαρμογής Mi Home App αυξήθηκαν σε 106,4 εκατομμύρια, αυξημένοι κατά 19,5% YoY. Οι MAU του AI Assistant της Xiaomi αυξήθηκαν σε
146,7 εκατομμύρια – αύξηση κατά 17,5% YoY.

