Ο λόγος ήταν ότι η ασφυκτική κίνηση που δημιουργήθηκε στους δρόμους πέριξ του «κλειστού» από την κυκλοφορία Ζαππείου είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση στη συγκέντρωση των πληρωμάτων και των αυτοκινήτων τους στα προκαθορισμένα σημεία. Μάλιστα, οι διοργανωτές αποφάσισαν να ακυρώσουν τη συμβολική τελετή εκκίνησης στο Παναθηναϊκό Στάδιο, προκειμένου να μη «χάσουν» το φως του ηλίου για την υπερειδική.
Για φέτος, η υπερειδική, που σε κάθε ράλλυ αποτελεί και τη διαδρομή που φέρνει το θέαμα κοντά ή σε μέσα σε μεγάλα αστικά κέντρα, είχε σχεδιαστεί στο Ζάππειο. Τα αυτοκίνητα ξεκινούσαν από το άγαλμα του Δισκοβόλου του Μύρωνα, ενώ αμέσως μετά έστριβαν στη λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου και από εκεί προς τη λεωφόρο Βασιλίσσης Ολγας, για να εισέλθουν δύο φορές, με αντίθετη φορά, στην πλατεία του Ζαππείου, όπου είχε στηθεί μια σειρά από εμπόδια στην «πλατεία» μπροστά από το μέγαρο.
Η EKO Athens Super Special Stage, μήκους 1,5 χιλιομέτρου, μεταδόθηκε ζωντανά σε όλο τον κόσμο, αναδεικνύοντας την Αθήνα και τα μνημεία της ως σκηνικό διεθνούς αθλητικού γεγονότος. Σε ό,τι αφορά στους χρόνους, ο Γάλλος Sebastien Ogier με Toyota και ο Εσθονός Ott Tänak με Hyundai πέτυχαν τον ίδιο ακριβώς χρόνο, με 1:18.1, και μοιράστηκαν την πρώτη θέση, ενώ ο περσινός νικητής του Ράλλυ Ακρόπολις, Thierry Neuville (Hyundai), κατετάγη πέμπτος, με τον πρώτο στη βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος, Elfyn Evans (Τoyota), να σημειώνει τον έκτο καλύτερο χρόνο, με 1:19.6
Για σήμερα Παρασκευή 27 Ιουνίου, το EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2025 θα μεταφερθεί εκτός Αθηνών, με τις ειδικές σε Αγίους Θεοδώρους, Λουτράκι, Θήβα, Στείρι και Ελάτεια να συνθέτουν μια πολύ δύσκολη μέρα για τους αγωνιζόμενους, με τις… «παραδοσιακές» δυσκολίες του Ράλλυ της χώρας μας, δηλαδή τις σκληρές διαδρομές με πέτρα, σκόνη και ζέστη.