Κι όμως, η Γιουβέντους θα βγάλει περισσότερα από όσα έδωσε στον Ρονάλντο!

23/07/18 • 12:46 | UPD 23/07/18 • 12:46

Newsroom eleftherostypos.gr

Εκθεση ενός χρηματοοικονομικού οργανισμού αναλύει την αύξηση στα εμπορικά έσοδα της Γιουβέντους λόγω Ρονάλντο, που θα είναι περισσότερα από όσα θα δαπανήσει για τη μεταγραφή του.

Έκθεση της KPMG Football Benchmark που αναλύει τον αντίκτυπο της μεταγραφής του Κριστιάνο Ρονάλντο είναι σαφής, πως η ιταλικής ομάδα θα διαπιστώσει αύξηση στο εμπορικό εισόδημά της 100 εκατομμύρια ευρώ τα επόμενα 2 ή 3 χρόνια, επιτρέποντάς της να υπερβεί ένα κύκλο εργασιών 500 εκατομμυρίων ευρώ. Ετσι τα οφέλη θα υπερβούν το τεράστιο κόστος της μεταγραφής.

Όπως αναφέρεται, την τελευταία δεκαετία, οι πιο ακριβές υπογραφές αντιπροσωπεύουν, κατά μέσο όρο, το 22% του εισοδήματος των συλλόγων που τους αγόρασαν. Ένας αριθμός που στην περίπτωση του Ρονάλντο ανέρχεται στο 28%.

Η μεταγραφή εκτιμάται στα 117 εκατ. ευρώ, συν ένα ετήσιο ακαθάριστο κόστος, μεταξύ 55 και 56 εκατομμύρια για το μισθό του Κριστιάνο Ρονάλντο.

Όμως, χάρη στους περισσότερους από 320 εκατομμύρια ακολούθους του στα social media (έξι φορές περισσότερους από την Γιουβέντους), ο Ρονάλντο θα βοηθήσει στη βελτίωση της θέσης της Γιουβέντους στη διεθνή σκηνή.

Η ιταλική ομάδα αποφάσισε να αυξήσει την τιμή των εισιτηρίων διαρκείας κατά 30%. Μέτρο που εγκρίθηκε πριν από την υπογραφή του CR7. Και τα 29.300 διαρκείας έχουν εξαντληθεί. Αυτό σημαίνει για το σύλλογο περίπου 33 ή 34 εκατ. ευρώ, βελτίωση μέχρι 10 εκατ ευρώ σε σχέση με το 2016/17. Μια αύξηση θα υπάρχει και στα έσοδα από πωλήσεις εισιτηρίων, μεταξύ 15 και 18 εκατ. ευρώ αντί 11 εκατ. ευρώ της σεζόν 2016/17.

Έτσι, τα έσοδα για την Serie A, θα είναι μεταξύ 48 και 52 εκατ. ευρώ το 2018/19. Σε αυτά πρέπει να προστεθούν και εκείνα από το Champions League, που θα κυμαίνονται μεταξύ 5 και 8 εκατ. ευρώ σε περίπτωση αποκλεισμού στους ομίλους. Αλλά μπορεί να φτάσουν μεταξύ 13 και 15 εκατ. ευρώ αν φτάσει στον τελικό. Ήταν 12 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν 2016/17.

Η KPMG τοποθετεί τα συνολικά έσοδα από το γήπεδο μεταξύ 55 και 70 εκατ. ευρώ. Όταν το 2016/17 ήταν 47 εκατ. ευρώ. Επίσης για την KPMG, τα έσοδα από τα TV δικαιώματα θα κυμανθούν μεταξύ 190 και 255 εκατ. ευρώ την προσεχή σεζόν, ενώ ήταν 233 το 2016/17.

Όμως διαπιστώνεται πως η vecchia signora έχει πολύ δρόμο μπροστά της. Τα εμπορικά της έσοδα ανερχόταν σε 120 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν 2016/17, μακριά από τα 344 εκατομμύρια ευρώ της Μπάγερν, τα 320 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τα 288 εκατομμύρια της Μπαρστελόνα και τα 280 της Ρεάλ Μαδρίτης. Η έκθεση θεωρεί ότι η Γιουβέντους μπορεί να δει βελτιωμένο το τμήμα αυτό μεταξύ 75 και 100 εκατ. ευρώ σε τρεις σεζόν, έως συνολικά μεταξύ 195 και 220 εκατ. ευρώ.

Γι ‘αυτό, τη συμβουλεύει να αυξήσει τον κατάλογο των διεθνών χορηγών και να επικεντρωθεί σε εκείνες τις χώρες όπου η «μάρκα-Γιουβέντους» είναι επί του παρόντος λιγότερο δημοφιλής. Είναι σημαντικό ότι το 40% των χορηγών της Γιουβέντους εδρεύει στην Ιταλία, απέναντι στο 15-25% της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ρεάλ και Μπαρτσελόνα.

Πηγή: gazzetta.gr