Πρωταγωνίστρια… η δυσαρμονία στην παράσταση της υπουργού Πολιτισμού Λυδίας Κονιόρδου

21/11/16 • 11:10 | UPD 21/11/16 • 11:10

Ποια θεωρούνται καλύτερα σενάρια; Εκείνα που τα γράφει η ίδια η ζωή ή όσα εμπλουτίζονται και με τις αρετές της Τέχνης; Η μεταφορά μιας σύγχρονης οικογενειακής ιστορίας στη θεατρική σκηνή τα τελευταία χρόνια έχει στηριχτεί σε διάφορες φόρμες αφηγήσεων.

Ο Γιώργος Κιμούλης επιλέγει να μεταφέρει για δεύτερη φορά στην καλλιτεχνική του πορεία το σύγχρονο έργο «Και τώρα οι δυο μας» του Αλεξάντερ Γκέλμαν στο θέατρο Μουσούρη. Οι πρωταγωνιστές του; Η κορυφαία ηθοποιός, η σημερινή υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου και ο χαρισματικός Πέτρος Φιλιππίδης -που συνεργάζονται για πρώτη φορά- «υφαίνουν» τη δυσαρμονική σχέση ενός ζευγαριού με φόντο πολιτικά συμφέροντα. Ο Ελεύθερος Τύπος παρακολούθησε την κατά τα άλλα ενδιαφέρουσα θεατρική συνάντηση των δύο προσώπων, η οποία ωστόσο δεν γεννά μια από τις παραστάσεις που θα ξεχωρίσουν την τρέχουσα θεατρική σεζόν. Στεγνά συναισθηματικά, γεμάτο κλισέ και αδυναμίες, το έργο του Ρώσου δεν κερδίζει στο… ταμείο.

Η σκηνοθεσία – απόδοση είναι του Γιώργου Κιμούλη, ο οποίος είχε πρωταγωνιστήσει στο εν λόγω έργο με την Αγλαΐα Παππά το 1997 στο θέατρο Πόρτα. Είκοσι χρόνια μετά επανέρχεται με το ίδιο έργο βάζοντας τους δύο σπουδαίους ηθοποιούς να σχηματίσουν το πορτρέτο μιας σύγχρονης σχέσης σε μια κρεβατοκάμαρα. Το κείμενο του Γκέλμαν αφενός δεν ανήκει στα κορυφαία έργα της δραματουργίας που υμνούν τα τέρατα των σχέσεων μεταξύ των δύο φύλων και αφετέρου δεν καταφέρνει να συνθέσει τη συνθήκη ώστε οι δύο ηθοποιοί να αποδώσουν τα μέγιστα επί σκηνής, όπως έχουν καταφέρει οι δύο τους σε άλλες περιπτώσεις.

ΞΕΝΙΑ ΣΤΟΥΚΑ

 xstouka@e-typos.com

Διαβάστε περισσότερα στην έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου