Όπως τόνισε, ήδη μετράνε την κίνηση με drones για να αποτυπώσουν με ακρίβεια το μέγεθος του προβλήματος και να υπολογίσουν πόσο χώρο καταλαμβάνουν τα φορτηγά εκείνες τις ώρες.
«Το πλεονέκτημα είναι ότι μειώνονται τα βαρέα οχήματα στον Κηφισό και στην Αττική Οδό, αλλά το μειονέκτημα είναι ότι πριν και μετά το συγκεκριμένο διάστημα μπορεί να δημιουργούνται νέα κυκλοφοριακά προβλήματα», εξήγησε ο κ. Κυρανάκης μιλώντας στο Action 24.
Όσον αφορά τη μετακίνηση των επιχειρήσεων, σημείωσε ότι η εφαρμογή του μέτρου απαιτεί συνεργασία και μπορεί να αυξήσει το κόστος, που τελικά μετακυλίεται στους καταναλωτές. «Είναι μια λύση που αξίζει να δοκιμαστεί, αλλά πρέπει να είμαστε ειλικρινείς με τον κόσμο για τις συνέπειες», πρόσθεσε.
Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι την Κυριακή ξεκινά η αφαίρεση καλωδίων τρόλεϊ από το κέντρο του Πειραιά, μια περιοχή με πυκνό δίκτυο που προκαλεί προβλήματα. Οι γραμμές των τρόλεϊ που καταργούνται θα αντικατασταθούν με ηλεκτρικά λεωφορεία, γεγονός που σημαίνει ότι για κάθε δύο τρόλεϊ θα προμηθεύονται τρία ηλεκτρικά λεωφορεία. Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τα υπόλοιπα τρόλεϊ δεν θα επηρεαστούν.
Τέλος, ο κ. Κυρανάκης ανακοίνωσε ότι στις 11 Δεκεμβρίου ανοίγει ξανά το μετρό Θεσσαλονίκης, επισημαίνοντας ότι από τον Μάρτιο θα είναι δυνατή η διαδρομή με το μετρό από άκρη σε άκρη της πόλης.
Ειδήσεις Σήμερα
- Γιαμάλ: «Δεν θέλω να γίνω ο Μέσι»
- Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 46χρονη που αλλοίωσε τις πινακίδες του οχήματός της και επιτέθηκε στους αστυνομικούς
- Ανακαλύφθηκε μετά από 400 χρόνια: Χαμένο αριστούργημα του Ρούμπενς πουλήθηκε για $2,7 εκατ
- Χαμός στη βραδινή ζώνη της Κυριακής – Σκληρή μάχη για την τηλεθέαση
- Ελισάβετ Μουτάφη: Ο γάμος με τον Μάνο Νιφλή είναι καλύτερος απ’ ό,τι φανταζόμουν