Λόγω της φωτογραφίας του οδηγού

Θέμα προσωπικών δεδομένων βάζει τώρα ο Σπίρτζης για το Taxibeat

30/09/17 • 14:48 | UPD 30/09/17 • 14:48

Το θέμα πρέπει να εξεταστεί από την αρμόδια Αρχή έστω και αν υπάρχει η συναίνεση του οδηγού λέει ο υπουργός #Ελλάδα #Beat #Ταξί #ΕΤ

Τους βασικούς άξονες των ρυθμίσεων που προωθεί η κυβέρνηση για την αγορά των ταξί παρουσιάζει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών,Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Σπίρτζης θέτει θέμα προστασίας των προσωπικών δεδομένων των οδηγών ταξί που συμμετέχουν στην διαδικτυακή πλατφόρμα διαμεσολάβησης beat (πρώην taxibeat).

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων:

Ερ.: Κύριε υπουργέ, ποιες είναι οι βασικές διατάξεις της νομοθετικής ρύθμισης που προωθείτε για το χώρο των αυτοκινήτων με οδηγό, των ταξί και τις διαδικτυακές εταιρείες – πλατφόρμες διαμεσολάβησης;

Απ.: Εδώ και καιρό επεξεργαζόμαστε στο Υπουργείο δύο σχέδια νόμου θεμάτων μεταφορών. Στο πρώτο εντάσσονται και διάφορες διατάξεις που αφορούν τις εταιρείες διαμεσολάβησης για τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό και για τα ταξί. Είναι διατάξεις που στοχεύουν στο να υπάρχουν κανόνες σε ένα χώρο που σκόπιμα η ΝΔ και οι προηγούμενες κυβερνήσεις δεν έθεσαν, για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένα συμφέροντα που δρουν με ασυδοσία, καταστρατηγούν την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, φοροδιαφεύγουν, δεν έχουν καν έδρα ή εκπρόσωπο στη χώρα μας, δεν πληρώνουν ΦΠΑ, δεν ελέγχονται για το προσωπικό που απασχολούν και την ασφάλιση του, δεν ελέγχονται για το αν πληρούν τα κριτήρια του νόμου για τους οδηγούς και τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν. Δεν είναι τυχαίο ότι στελέχη της ΝΔ σε ανύποπτο χρόνο στήριξαν δημόσια τέτοιες εταιρείες διαμεσολάβησης.

Είναι προφανές, λοιπόν, ότι πρέπει να υπάρχει ένα θεσμικό πλαίσιο που να προβλέπει ότι για αυτές τις εταιρείες θα υπάρχει έδρα στην Ελλάδα, νόμιμος εκπρόσωπος, σύστημα παρακολούθησης των συμβάσεων που έχουν, τήρηση της εθνικής και ευρωπαικής νομοθεσίας, που δραστηριοποιούνται και με ποιούς κανόνες. Ό,τι δηλαδή προβλέπεται για όλους τους Έλληνες και όλες τις εταιρείες, πλην αυτών της διαμεσολάβησης. Είναι διατάξεις που στοχεύουν στην ευνομία, στην ισονομία, στον εξορθολογισμό του μεταφορικού έργου με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα και τα ανθρώπινα δικαιώματα, στην προστασία του υγιούς ανταγωνισμού του επαγγέλματος, σε αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου και στην εφαργογή της κοινοτικής νομοθεσίας, στην ασφάλεια των πολιτών που τα χρησιμοποιούν.

Βρισκόμαστε στη φάση της τελικής διαμόρφωσης τους, σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ώστε να είναι σε απόλυτη εναρμόνιση με το δίκαιο του ανταγωνισμού, με την προστασία των προσωπικών δεδομένων, με τη νομοθεσία των αστικών μεταφορών και ταυτόχρονα με τη διασφάλιση της ύπαρξης φορολογικών και ασφαλιστικών στοιχείων τους. Όταν οι διατάξεις ετοιμαστούν, θα ακολουθήσει ο απαραίτητος διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους Φορείς. Και μια πρόσθετη πληροφορία: οι διατάξεις δεν θα αφορούν μόνο τις διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης αλλά όλες τις εταιρείες διαμεσολάβησης είτε αυτές χρησιμοποιούν την τηλεφωνία είτε το διαδίκτυο είτε οποιοδήποτε μέσο.

Ερ.: Σας κατηγόρησε η αντιπολίτευση ότι ξηλώνετε μια επιτυχημένη πλατφόρμα, όπως η Beat, γιατί θέλετε να εξυπηρετείστε τα συντεχνιακά συμφέροντα των συνδικαλιστών των ταξί και ότι μισείτε την αξιολόγηση των ταξιτζήδων που δινει τη δυνατότητα η εφαρμογή της Beat. Τι απαντάτε;

Απ.: Καταρχάς εμείς δεν νομοθετούμε ούτε για μια εταιρεία ούτε για δύο. Θέτουμε ένα κοινό πλαίσιο λειτουργίας και κανόνων στον χώρο των εταιρειών διαμεσολάβησης της ενοικίασης αυτοκινήτων με οδηγό και των ταξί. Βρισκόμαστε στον αντίποδα της ΝΔ που είτε νομοθετούσε για συγκεκριμένες εταιρείες είτε δεν νομοθετούσε, για να δραστηροποιούνται ανεξέλεγκτα επίσης συγκεκριμένες εταιρείες.

Το Σχέδιο Νόμου δεν έχει λάβει τελική μορφή, πολλές διατάξεις του ακόμη δεν έχουν την τελική διατύπωση τους και βρίσκονται σε επεξεργασία. Από πού λοιπόν βγήκαν τα συμπεράσματα της αντιπολίτευσης; Από τα δημοσιεύματα των εφημερίδων της ΝΔ; Ας αφήσουμε, όμως, την Νέα Δημοκρατία και τον παλαιοκομματισμό και να πάμε στην ουσία: Θεσπίζουμε παντού ηλεκτρονικές πλατφόρμες, δεν θα τις καταργούσαμε ποτέ ούτε στον δημόσιο ούτε στον ιδιωτικό τομέα.

Δεν νομοθετούμε ούτε, για να ευνοήσουμε ούτε για να βάλουμε στο στόχαστρο συγκεκριμένη εταιρεία. Θέτουμε τους όρους και τους κανόνες που υπάρχουν για όλες τις εταιρείες στη λειτουργία ΚΑΙ των εταιρειών διαμεσολάβησης και σε αυτό θα είμαστε ανυποχώρητοι. Οικοδομούμε αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου και τήρησης της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας και σε αυτό επίσης είμαστε ανυποχώρητοι. Κάθε επιχείρηση, κάθε ηλεκτρονική εφαρμογή και κάθε εταιρεία διαμεσολάβησης, που δραστηριοποιείται μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας δεν έχει να φοβηθεί τίποτα.

Αντίθετα, εξασφαλίζουμε υγιείς κανόνες λειτουργίας και υγιή ανταγωνισμό, ώστε να διασφαλίζεται ο κύκλος εργασιών σε αυτές τις επιχειρήσεις και να μην απειλούνται από ανταγωνιστές που η απουσία θεσμικού πλαισίου λειτουργίας θα τους επιτρέπει να δρουν ανεξέλεγκτα. Επιβραβεύουμε κάθε επιχειρηματική προσπάθεια, ειδικώς, όταν αυτή χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες για την εξυπηρέτηση του πελάτη, αναδεικνύοντας τη χώρα σε σύγχρονη ευρωπαική χώρα. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο έχουμε χρέος να διευκολύνουμε ένα υγιές και ελκυστικό επιχειρηματικό πλαίσιο, τηρώντας τους κώδικες δεοντολογίας, τη νομοθεσία και τη σωστή εξυπηρέτηση.

Ερ.:Γιατί αντιδρά τόσο πολύ αυτή η εταιρεία; Αληθεύει οτι εκμεταλλεύεται μονοπωλιακά τον κλάδο των ταξί;

Απ.: Αλήθεια, γιατί αντιδρά τόσο πολύ η αντιπολίτευση στο όνομα μιας εταιρείας και μάλιστα σε ένα μη δημοσιοποιημένο και σε επεξεργασία νομοσχέδιο; Γιατί η συγκεκριμένη εταιρεία ανακοινώνει την αντίθεσή της σε ένα σχέδιο νόμου, που δεν έχει δημοσιοποιήσει το Υπουργείο αλλά κάποιες αντιπολιτευόμενες εφημερίδες, επικαλούμενη δήθεν το τι λέει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών; Γιατί αφού σέβεται, όπως επικαλείται, σέβεται τη νομοθεσία και τους επαγγελματίες των ταξί δεν επιθυμεί να μπουν κανόνες και μηχανισμοί ελέγχου, αντιστρατευόμενη ένα σχέδιο νόμου, που δεν έχει λάβει ποτέ από το Υπουργείο; Επομένως μάλλον πρέπει να ρωτήσετε την ίδια την εταιρεία και την ταύτισή της με την αξιωματική αντιπολίτευση. Είμαι πραγματικά περίεργος αν ταυτίζεται και στις θέσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης με τις πλατφόρμες διαμεσολάβησης ενοικίασης αυτοκινήτων με οδηγό;

Πώς θα διασφαλιστεί μια εταιρεία που σέβεται τη νομοθεσία αν μια εταιρεία με άγνωστη έδρα, χωρίς εκπρόσωπο, χωρίς κανένα στοιχείο, δραστηριοποιηθεί στον χώρο των ταξί; Ποιός είναι σήμερα ο μηχανισμός ελέγχου που διασφαλίζει ότι μια τέτοια εταιρεία διαμεσολάβησης χρησιμοποιεί οδηγούς αδειοδοτημένους, ταξί με άδεια, ταξί από την πόλη που έχουν έδρα; Ποιός είναι ο μηχανισμός ελέγχου για την άρνηση μεταφοράς συμπολιτών μας με ειδικά προβλήματα;

Ποιός είναι ο μηχανισμός ελέγχου για πιθανή διαμεσολάβηση μεταφοράς αγαθών και όχι ανθρώπων; Ακούω ότι είμαστε ενάντια στην αξιολόγηση που γίνεται από την beat σε όποιους συνεργάζεται. Λάθος. Ας συνεργαστεί με όποιον θέλει από τα ταξί. Δεν μπορεί όμως για λόγους που όλοι καταλαβαίνετε να απεικονίζεται η φωτογραφία του οδηγού, αν είναι γυναίκα, αν είναι διαφορετικής φυλής, όμορφος ή άσχημος για να αξιολογηθεί ή να επιλεγεί με φυλετικά κριτήρια.

Καταλαβαίνουμε ότι όταν κάποιος έχει εθιστεί να λειτουργεί χωρίς έλεγχο και να φτιάχνει δικούς του κανόνες, δεν επιθυμεί να μπουν κοινοί κανόνες που να τους τηρούν όλοι και με αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου. Εύχομαι η beat και όποια εταιρεία διευκολύνει τη ζωή μας μέσω των νέων τεχνολογιών να είναι στην ίδια λογική της ισονομίας και του υγειούς ανταγωνισμού. Μπορείτε λοιπόν να ρωτήσετε την ίδια για αυτή τη στάση της …

Ερ.: Με τη νέα ρύθμιση θα απαγορευθεί η λειτουργία εταιρειών, όπως η Uber, κ. Υπουργέ, δεδομένου ότι έχει μεγάλη απήχηση στο εξωτερικό και ειδικά στις ΗΠΑ;

Απ.:Σας ξαναείπα. Καμία εταιρεία δεν θα κινδυνέψει, εφόσον τηρεί την εθνική και κοινοτική νομοθεσία. Το ίδιο ισχύει και για την Uber. Όλες οι ευρωπαϊκές χώρες, και όχι μόνο έχουν πλαίσιο σαν αυτό που επιχειρούμε και εμείς να θεσπίσουμε. Κανόνες δηλαδή και μηχανισμούς ελέγχου. Όποιος δεν τηρεί αυτούς τους κανόνες δεν αδειοδοτείται και σταματά την λειτουργία του. Αυτό έγινε στη Μεγάλη Βρετανία, στη Δανία, σε αρκετές Πολιτείες των Ηνωμένων Πολιτειών, στον Καναδά. Απαγόρευσαν τη λειτουργία της Uber, λόγω παραβατικής δράσης και μη τήρηση των κανόνων.

Εμείς, δεν θέλουμε να κλείσει καμία επιχείρηση, θέλουμε, όμως, να βάλουμε κανόνες, ώστε οι επιχειρήσεις να λειτουργούν με νόμιμο πλαίσιο, να διασφαλίζονται τα δικαιώματα των υπαλλήλων και των πελατών, να υπάρχει φορολογική διαφάνεια και απουσία αθέμιτου ανταγωνισμού, το οποίο, παρότι θα διαφωνίσει η αντιπολίτευση μαζί μου, είναι προϋπόθεση για την υγιή επιχειρηματικότητα και την προσέλκυση επενδύσεων γενικότερα σε μια χώρα.

Ερ.: Τι έχετε να πείτε σε αυτούς που λένε με μια δόση ειρωνείας ότι μετά τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης πάτε να κρατικοποιήσετε και τα ταξί;

Απ.: Ξέρουμε ότι η προσπάθεια μας να βάλουμε τάξη και να εκσυχρονίσουμε τις αστικές συγκοινωνίες γενικότερα προκαλεί τριγμούς στον παλαιοκομματισμό, στην ΝΔ και στα συμφέροντα που έτρεφε όλα αυτά τα χρόνια. Το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης, μετά από δεκαετίες μη χρηστής οικονομικής λειτουργίας και κακής συγκοινωνιακής υπηρεσίας, ενόχλησε αρκετούς. Κυρίως ενόχλησε τον πυρήνα της φιλοσοφίας της ΝΔ, που συνοψίζεται στο,«εξυπηρετούμε και καλύπτουμε με έωλη νομοθεσία τους δικούς μας επιχειρηματίες και διαλύουμε και απορρυθμίζουμε όλο τον υπόλοιπο ελληνικό λαό».

Εμείς τους κάνουμε δώρο αυτόν τον ιδιωτικό τομέα. Τους ανήκει ο ΟΑΣΘ, οι εταιρείες διαμεσολάβησης που δεν έχουν ούτε εκπρόσωπο στη χώρα μας και δεν πληρώνουν ούτε ένα ευρώ ΦΠΑ, οι επιχειρηματίες με εγγύηση δανείων τον αέρα και όσοι άλλοι ζούσαν σε βάρος του ελληνικού λαού. Εμείς είμαστε με τις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις του ιδιωτικού τομέα και τους ίσους όρους και κανόνες για όλους.

Ερ.: Και ένα σχόλιο για τη Fraport, κ. υπουργέ. Είδα από την ανακοίνωση της ότι η εταιρεία χαμηλώνει τους τόνους. Υπήρξε συμφωνία για αυτά που ζητά;

Απ.: Η Fraport έχει αναλάβει μια μεγάλη επένδυση στη χώρα και, θα το ξαναπώ, δίνοντας ένα ικανοποιητικό οικονομικό τίμημα στο ελληνικό δημόσιο. Το ελληνικό κράτος και ιδιαιτέρως η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έκανε ό,τι προβλεπόταν από τη σύμβαση για την παράδοση των 14 αεροδρομίων στην εταιρεία. Στο πλαίσιο της καλής συνεργασίας, που είχαμε μέχρι σήμερα και θα εξακολουθήσουμε να έχουμε, όπως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις, θα υπάρξουν και διαφωνίες ή διαφορετικές αντιλήψεις για αρκετά ζητήματα. Από την πλευρά μας θα εξακολουθήσουμε να πιέζουμε, ώστε οι προσφερόμενες υπηρεσίες στα 14 αεροδρόμια να είναι οι καλύτερες δυνατές και να προστατεύουμε τα συμφέροντα του δημοσίου, με πνεύμα συνεργασίας και οικοδόμησης εμπιστοσύνης.

Είμαστε ακόμη στο πρώτο έτος λειτουργίας των αεροδρομίων μας από τη Fraport. Κάθε αρχή και δύσκολη! Ό,τι πρόβλημα ή διαφωνία προκύπτει θα προσπαθούμε να τη λύνουμε από κοινού στο τραπέζι του διαλόγου και σε περιπτώσεις ασυμφωνιών, όπως συμβαίνει σήμερα, υπάρχουν τα θεσμικά όργανα και οι διαδικασίες που επιλύουν τέτοιου είδους διαφορές. Πιστεύω ότι ο αμοιβαίος σεβασμός τόσο για την προστασία του δημόσιου συμφέροντος όσο και την επιχειρηματική προσπάθεια της Fraport θα οικοδομήσει μια καλή σχέση. Σε αυτό το κλίμα ερμηνεύω ότι κινείται και η ανακοίνωση της Fraport.

Την ίδια στιγμή ο Ελεύθερος Τύπος που κυκλοφόρησε το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου φιλοξενεί οδηγούς ταξί που συνεργάζονται με την (taxi)Beat.

Διαβάστε το δημοσίευμα

«Σε μια αγορά που έχει ‘‘αραιώσει’’, μιας και ολοένα και λιγότεροι παίρνουν πλέον ταξί από το δρόμο, το (Taxi)Βeat μάς εξασφαλίζει κούρσες». Αυτό σημειώνει στον Ελεύθερο Τύπο ο Γιώργος Στεφανής, συνεργάτης της εταιρίας εδώ και σχεδόν μια τετραετία, εκφράζοντας την αντίθεσή του στην απόφαση της κυβέρνησης να «κατεβάσει» ένα νομοσχέδιο, που αφενός υποχρεώνει τους οδηγούς να έχουν υπαλληλική σχέση με την εταιρία και αφετέρου αφαιρεί από τους πελάτες τη δυνατότητα να αξιολογούν τους επαγγελματίες.

Οπως προκύπτει από το προφίλ του, άλλωστε, από το 2013, οπότε και εντάχθηκε στην επίμαχη πλατφόρμα, έχει συγκεντρώσει περισσότερες από 1.400 αξιολογήσεις, γεγονός που του επιτρέπει να διευρύνει ακόμη περισσότερο την πελατεία του.

Στην αποτυχημένη προσπάθεια να αντιγράψει την εφαρμογή του (Taxi)Βeat αποδίδει το… μένος του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) κατά της εταιρίας άλλος οδηγός-συνεργάτης της, ο οποίος επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. Σύμφωνα με τον ίδιο, η απόφασή του να εγγραφεί από τους πρώτους στην πλατφόρμα της (Taxi)Βeat τον δικαίωσε, μιας και έχει «περισσότερη δουλειά συγκριτικά με τους συναδέλφους, οι οποίοι παραμένουν με τις ώρες στις πιάτσες».

Δεν φεύγουμε από την Ελλάδα, διαμηνύει η εταιρία και προαναγγέλλει προσφυγές στη Δικαιοσύνη

Δεν φεύγουμε…

Αποφασισμένος να παραμείνει στην Ελλάδα δηλώνει ο ιδρυτής της (Taxi)Βeat, Νίκος Δρανδάκης, επαναλαμβάνοντας την πρόθεσή του να προσφύγει σε οποιαδήποτε ανώτερη δικαστική αρχή σε Ελλάδα και Ευρώπη. «Οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο για τα ταξί θέτουν σε κίνδυνο την αξιολόγηση των οδηγών και δημιουργούν μοντέλο ‘‘δημοσιοϋπαλληλίας’’», ανέφερε χαρακτηριστικά σε τηλεοπτική του συνέντευξη, προσθέτοντας πως αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να προωθείται τέτοιος νόμος για εταιρίες οι οποίες συνεργάζονται με νόμιμους οδηγούς ταξί και όχι για πλατφόρμες ενοικίασης οδηγών και οχημάτων όπως η Uber.
Στο μεταξύ, σε εξέλιξη βρίσκεται η εκστρατεία με τίτλο «αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε», μέσω της οποίας τα στελέχη της εταιρίας ζητούν την απόσυρση του σχεδίου νόμου του υπουργείου Υποδομών, που, όπως αναφέρουν, τους μετατρέπει από ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης σε εταιρία παροχής μεταφορικού έργου.

«Με τον τρόπο αυτό το υπουργείο εξαναγκάζει τους 8.000 και πλέον οδηγούς της Beat σε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την εταιρία, κάτι που είναι πρωτοφανές στην ιστορία των διαδικτυακών εφαρμογών. Βασικός στόχος αυτής της αλλαγής είναι το ίδιο το μοντέλο της Beat: η αξιολόγηση και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τον σημερινό Ελληνα πολίτη», επισημαίνουν χαρακτηριστικά και προσθέτουν: «Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι ο μόνος και ασφαλής τρόπος να σκοτώσει κάποιος την καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Κανείς δεν θα θέλει πλέον να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια καινοτόμο τεχνολογική επιχείρηση, όταν θα ξέρει ότι μπορεί να έρθει αντιμέτωπος με νόμους που αντιμετωπίζουν την επιχειρηματική του ιδέα με νοοτροπίες της δεκαετίας του ’60».

Αντίδραση

«Ο κ. Δρανδάκης υποστηρίζει ότι οι συνεργαζόμενοι με την Taxi(Βeat) αυτοκινητιστές ταξί ανέρχονται σε 8.000. Ψέμα. Στην πραγματικότητα, όσοι κατά καιρούς έχουν συνεργαστεί έστω και για λίγες ημέρες με την Taxi(Βeat), έχουν καταχωρισθεί ως μόνιμοι συνεργάτες», σχολιάζει από την πλευρά του ο ΣΑΤΑ, προκαλώντας τον ιδρυτή της πλατφόρμας να δώσει στη δημοσιότητα όλους τους ενεργούς συνεργάτες.

Μετά το σάλο προσπαθεί να τα… μαζέψει ο Χρήστος Σπίρτζης, αμφισβητώντας το ίδιο τους το νομοσχέδιο

Νομοσχέδιο… φάντασμα

Το νομοσχέδιο που ο ίδιος παρουσίασε στον Αλέξη Τσίπρα, παρουσία, μάλιστα, του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπερόπουλου, αμφισβητεί ο Χρήστος Σπίρτζης.

«Αγαπητοί κύριοι, με την παρούσα ανοιχτή δημόσια έκκληση παρακαλούμε για την αποστολή του σχεδίου νόμου ΣΑΣ, που περιλαμβάνει αυτά τα οποία οι ίδιοι και τα φερέφωνά σας υποστηρίζετε ότι περιλαμβάνει. Οποιαδήποτε άλλη είδηση θα είναι ψευδής», επισημαίνει χαρακτηριστικά και προσθέτει: «Είτε θέλουν είτε δεν θέλουν ορισμένοι θα μπει τάξη οριστικά σε ένα χώρο που σκόπιμα άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις χωρίς έλεγχο για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων. Οποιοσδήποτε επιθυμεί, επενδυτής, εταιρία ή ιδιώτης, να δραστηριοποιείται στο χώρο των εταιριών διαμεσολάβησης, δεν έχει να φοβηθεί απολύτως τίποτα, εφόσον ακολουθεί την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία».

Αξίζει να επισημανθεί ότι μόλις πριν από μερικές ημέρες η Ομοσπονδία σε ανακοίνωσή της εξέφραζε την ικανοποίησή της για τη συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό, στη διάρκεια της οποίας «ο κ. Σπίρτζης τον ενημέρωσε για τις λεπτομέρειες του νομοσχεδίου που αφορά στα ταξί και στις εφαρμογές, το οποίο θα κατατεθεί προσεχώς στη Βουλή».

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΕΛΕΣΙΩΤΗ

avelesioti@e-typos.com

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου