Για το 2017

Τα 7 μεγαλύτερα τηλεοπτικά γεγονότα στην ελληνική τηλεόραση!

24/12/17 • 10:05 | UPD 24/12/17 • 11:28

Μετακινήσεις και νέες αφίξεις σε κανάλια, προγράµµατα που σχολιάστηκαν και στιγµές που έφεραν τα πάνω-κάτω στα media µονοπώλησαν το ενδιαφέρον τη χρονιά που «φεύγει».

Τυφώνας Survivor

Ηταν 13 Φεβρουαρίου 2017, όταν το «Survivor» έκανε την πρώτη του επίσηµη µέσα από τη συχνότητα του ΣΚΑΪ, στοχεύοντας στο να κατακτήσει το κοινό και να κρατήσει αµείωτο το ενδιαφέρον. Μία µέρα αργότερα, τη 14η Φεβρουαρίου, οι ιθύνοντες του καναλιού του Φαλήρου έτριβαν τα µάτια τους µε το θέαµα που αντίκριζαν στους πίνακες της Nielsen, καταλαβαίνοντας ότι το εγχείρηµα της ψυχαγωγίας και του ριάλιτι επιβίωσης µόλις είχε πετύχει. Πέντε µήνες διήρκεσε το πρότζεκτ, µε τα ποσοστά να εκτοξεύονται καθηµερινά στα ύψη, µε τα ρεκόρ να γίνονται καθηµερινότητα και µε το «Survivor» να εξελίσσεται σε κοινωνικό φαινόµενο. No1 trend στα social media και βασικό θέµα συζήτησης σε όλες τις παρέες, το φορµάτ αποδείχτηκε… χρυσωρυχείο για το σταθµό, ενώ οι παίκτες και ειδικά ο Γιώργος Αγγελόπουλος, που στέφθηκε και µεγάλος νικητής, βρέθηκαν αντιµέτωποι µε µια πρωτόγνωρη δηµοσιότητα, που σπάνια δίνεται σε τέτοιους είδους παιχνίδια.

Ελληνοτουρκική συμμαχία

Οταν τα στελέχη του ΣΚΑϊ… συνάντησαν τον Τούρκο µιντιακό επιχειρηµατία Ατζούν Ιλίτζαλι, η επιτυχία ήταν δεδοµένη. Οι δύο πλευρές συµµάχησαν για να κερδίσουν τις εντυπώσεις στο ψυχαγωγικό κοµµάτι και τα κατάφεραν περίφηµα. «Ελλάδα έχεις ταλέντο», «Voice», «Survivor» και «X-Factor» ήταν τα πρότζεκτ των οποίων τα δικαιώµατα πήρε το κανάλι του Φαλήρου, υπογράφοντας το πιο «χρυσό του συµβόλαιο» µέχρι τώρα. Τα στελέχη είδαν τα ποσοστά του σταθµού να ανεβαίνουν κατακόρυφα και την µπάνκα… να τινάζεται στον αέρα µε τα κέρδη.

Η επέλαση των σόου

Με τα σαρωτικά ποσοστά του «Survivor» να µην περνούν απαρατήρητα, οι σταθµοί αποφάσισαν να δώσουν ψήφο εµπιστοσύνης σε σόου και ριάλιτι. «So you think you can dance», «Your face sounds familiar», «X-Factor», «Voice», «My style rocks» και «Ελλάδα έχεις ταλέντο» συντρόφευσαν τους τηλεθεατές, κατά τη διάρκεια της σεζόν, χαρίζοντας -τις περισσότερες φορές- υψηλά και ικανοποιητικά ποσοστά τηλεθέασης και αποδεικνύοντας ότι έχουν έρθει για να απασχολήσουν πολύ από εδώ και στο εξής.

Το comeback του Γιάννη Λάτσιου

Την περασµένη άνοιξη, οι φήµες που ήθελαν τον Τζώνη Καληµέρη να αποχωρεί από τον AΝΤ1 επιβεβαιώθηκαν σύντοµα µε µία λιτή ανακοίνωση και µε ένα παρασκήνιο πλούσιο σε διαφωνίες αναφορικά µε τη στρατηγική που χάραζε το κανάλι. Τα δηµοσιεύµατα για την επιστροφή του Γιάννη Λάτσιου έπαιρναν φωτιά, ενώ τον Ιούνιο του 2017 ο σταθµός τον καλωσόρισε κι επίσηµα ξανά στην οικογένειά του. «Ο Οµιλος ΑΝΤΕΝΝΑ ανακοινώνει την ανάληψη των καθηκόντων του γενικού διευθυντή Προγράµµατος, Marketing και Επικοινωνίας για τον ΑΝΤ1 TV, από τον Γιάννη Λάτσιο. Στις αρµοδιότητές του περιλαµβάνονται ο στρατηγικός σχεδιασµός, η ανάπτυξη, η παραγωγή και η τοποθέτηση του τηλεοπτικού προγράµµατος του σταθµού. Παράλληλα, στην ευθύνη του Γιάννη Λάτσιου θα υπάγονται όλες οι υποστηρικτικές, παραγωγικές και επικοινωνιακές µονάδες του Οργανισµού, που συντελούν στη διαµόρφωση και την προώθηση του τηλεοπτικού περιεχοµένου του Οµίλου στην Ελλάδα», αναγραφόταν. Ο ισχυρός άνδρας των media χάρισε και συνεχίζει να χαρίζει στο κανάλι του Αµαρουσίου τη χαµένη του αίγλη, συµπεριλαµβάνοντας στο πρόγραµµα σειρές, ριάλιτι και εκποµπές που προορίζονται για πρωταθλητισµό.

Το σχέδιο του Nomads

Αποτέλεσε αφορµή για να γραφτούν χιλιάδες λέξεις, αλλά και ένα από τα µεγάλα στοιχήµατα του AΝΤ1 για να καλύψει το χαµένο έδαφος των περασµένων µηνών λόγω του «Survivor». Το «Nomads» πολυσυζητήθηκε, υπήρξε ένα από τα πολυαναµενόµενα ριάλιτι, ίσως το πιο πολυαναµενόµενο του πρώτου µισού της σεζόν, αλλά τελικά δεν κατάφερε να σκαρφαλώσει όσο ψηλά πρόσµεναν τα στελέχη του καναλιού στους πίνακες τηλεθέασης. Αυτό, ωστόσο, δεν σηµαίνει ότι δεν θεωρείται επιτυχηµένο, καθώς τα κέρδη από τη διαφηµιστική πίτα που τους έφερε ήταν υψηλά.

Αποχώρηση-βόμβα της Άλκηστης Μαραγκουδάκη

Σαν κεραυνός εν αιθρία έσκασε στον κόσµο των media η είδηση ότι η Αλκηστη Μαραγκουδάκη παραιτήθηκε από τον ΣΚΑΪ, πριν από λίγες εβδοµάδες. Η «σιδηρά κυρία» του σταθµού του Φαλήρου, έπειτα από σύσκεψη ωρών µε υψηλόβαθµα στελέχη, ανακοίνωσε την αποχώρησή της αφού οι διαφωνίες τους για σηµαντικά θέµατα ήταν χαώδεις. Οι πρώτες πληροφορίες που την ήθελαν να βρίσκεται σε συζητήσεις µε το Epsilon επιβεβαιώθηκαν σύντοµα κι εδώ και κάποιες ηµέρες κι επίσηµα έχει αναλάβει τη διεύθυνση του ψυχαγωγικού προγράµµατος.

Η άφιξη του Ιβάν Σαββίδη στο Epsilon

Η αγοραπωλησία του Epsilon από τον Ιβάν Σαββίδη συζητήθηκε, δηµιούργησε ερωτηµατικά και -χωρίς αµφιβολία- δηµιούργησε νέα δεδοµένα στο χώρο των media. Ο οµογενής επιχειρηµατίας κρατά, πλέον, στα χέρια του τα κλειδιά του σταθµού, µε τον Φίλιππο Βρυώνη να αποτελεί παρελθόν. Ο πρώτος, µάλιστα, έχει ήδη τοποθετήσει στη θέση του γενικού διευθυντή τον Εντ Χολ, έναν άνθρωπο µε τεράστια εµπειρία και προϋπηρεσία στην παγκόσµια τηλεοπτική βιοµηχανία, ενώ η κίνησή του να συνεργαστεί και µε την Αλκηστη Μαραγκουδάκη στον ψυχαγωγικό τοµέα αποδεικνύει τα σχέδια και τις επιθυµίες που έχει.

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΘΕΟ∆ΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

ktheodoropoulou@ e-typos.com

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής