Μιλώντας στην κάμερα του Happy Day, είπε πως τον στενοχωρεί όταν «βλέπω καβγάδες που ξεκινούν πολλές φορές από παρεξήγηση» και πρότεινε ότι «Ίσως ο Απόστολος δεν κατάλαβε ότι η Σοφία του το είπε με αγάπη αυτό που είπε, γιατί μάλλον ήταν συγχυσμένος με τη συνθήκη του να υπερασπιστεί το επάγγελμά μας». Αυτή η παρατήρηση ανοίγει έναν διάλογο για τα όρια της επικοινωνίας επί σκηνής και εκτός αυτής.
Αναφερόμενος στην αφορμή του επεισοδίου, ο Τζώρτζογλου υπενθύμισε πως όλα ξεκίνησαν από τη φράση του «το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεβάτι», την οποία αργότερα διόρθωσε και εξήγησε ότι «μόνο το 2% αφορά το θέατρο». Έθεσε επίσης σε πρώτο πλάνο ένα σοβαρό ζήτημα: «Υπάρχουν και πολλές σεξουαλικές παρενοχλήσεις επειδή ακριβώς είναι ‘‘εγώ διατάζω, θα κάνεις αυτό που σου λέω αλλιώς παίρνω ένα τηλέφωνο και σου κλείνω όλες τις πόρτες’’». Η αναφορά αυτή μεταφέρει τη συζήτηση από το στιγμιαίο επεισόδιο σε μια υπαρξιακή συζήτηση για τις δομές δύναμης στον χώρο του θεάματος.
Το βράδυ της Τρίτης 4 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της εκπομπής, ο Απόστολος Γκλέτσος απάντησε έντονα: «Δεν είμαστε ένα μεγάλο κρεβάτι! … Είμαστε καλλιτέχνες, έχουμε κοινωνικό πρόσημο και ψυχές μικρού παιδιού». Η Σοφία Μουτίδου επέμεινε, σημειώνοντας πως «Τα παιδιά βιάζονται πιο εύκολα», πυροδοτώντας περαιτέρω ένταση που οδήγησε τον Γκλέτσο να αποχωρήσει. Ο Τζώρτζογλου, με χιούμορ και στοχασμό, ανέφερε πως το περιστατικό θυμίζει παλιότερες αντιδράσεις του συναδέλφου και κατέληξε περιγράφοντάς τον ως «ένα αιώνιο παιδί».