Αυτή τη φορά, όμως, η τηλεπερσόνα ξεπέρασε τον εαυτό της και η νέα της ανάρτηση… καίει καρδιές! Η σύντροφος του Γιώργου Λιάγκα πόζαρε με μαγιό, αποδεικνύοντας ότι έχει ένα από τα ωραιότερα κορμιά της σόουμπιζ.
Η ίδια δεν έχει κρύψει την αγάπη της για τη γυμναστική, αλλά και την υγιεινή διατροφή. Η Μαρία Αντωνά προτιμά ένα υγιεινό διατροφολόγιο που τη βοηθά να διατηρεί το ιδανικό της βάρος και να διατηρεί μια καλλίγραμμη σιλουέτα. Η φιλοσοφία της βασίζεται στην επιλογή τροφών που προσφέρουν κορεσμό χωρίς περιττές θερμίδες. Μάλιστα, έχει παραδεχτεί ότι μαγειρεύει θέλοντας να προσέχει το τι καταναλώνει.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μαρία Αντωνά: Η εξομολόγηση για τη σχέση της με τη ζυγαριά
Η Μαρία Αντωνά, πριν από κάποιο καιρό, εμφανίστηκε στο Instagram μέσα από ένα story και ξεκίνησε λέγοντας πως το θέμα της ζυγαριάς μπορεί να γίνει «πολύ ψυχαναγκαστικό». Όπως εξήγησε, κάποια στιγμή διαπίστωσε ότι ανέβαινε πολλές φορές μέσα στη μέρα για να δει αν έχει αλλάξει το βάρος της, μια συνήθεια που τελικά την έφερε στα όριά της.
«Σήμερα θέλω να θίξω ένα θέμα, το θέμα της ζυγαριάς και το κατά πόσο αυτό μπορεί να γίνει πολύ ψυχαναγκαστικό και όλη η διαδικασία. Δηλαδή το ότι μπορεί να ανεβαίνεις στη διάρκεια της ημέρας πάρα πολλές φορές, να βλέπεις αν έχεις πάρει, αν έχεις χάσει, ή κάθε μέρα, η μέρα παρά μέρα. Θέλω να σας μιλήσω ότι κάποια στιγμή εμένα αυτό προσωπικά μου ενεργοποίησε διατροφική διαταραχή, περίπου 2 χρόνια αυτό, και από τότε έχω αποφασίσει ότι για κανένα λόγο δεν θα ξαναανέβω πάνω στη ζυγαριά. Δε θέλω να χρειαστεί να ξαναανέβω στη ζυγαριά», είχε πει.
Κλείνοντας, η Μαρία Αντωνά υπογράμμισε ότι έχει βάλει όρια για να προστατεύσει τον εαυτό της και δεν επιθυμεί να ξαναμπεί στη διαδικασία που την πλήγωσε.«Έχω κάποια συγκεκριμένα ρούχα που φοράω και βλέπω πώς εφαρμόζουν πάνω μου, έτσι αντιλαμβάνομαι πού βρίσκομαι. Εσάς σας έχει συμβεί να έχετε όλη μέρα τη ζυγαριά έννοια;», τόνισε.

