Όπως σχολίασε, «Ένας ατάλαντος δεν γίνεται εύκολα μεγάλος και τρανός σε αυτή τη χώρα. Εγώ πιστεύω ότι υπάρχει καλό και κακό τραγούδι, τίποτα άλλο πέρα από αυτό». Υπογράμμισε επίσης ότι υπάρχουν «καλοί και κακοί επαγγελματίες», βάζοντας το ζήτημα στην καθημερινή, επαγγελματική του διάσταση και απορρίπτοντας την απόλυτη απαξίωση ενός ολόκληρου είδους.
Ο Νίκος Καρβέλας, καλεσμένος στην εκπομπή «Rainbow Mermaids», είχε πει μεταξύ άλλων: «Η εντεχνίλα άρχισε να σαπίζει όταν σταμάτησε το ωραίο ελληνικό τραγούδι και έγινε έντεχνο, δηλαδή το τραγούδι των ατάλαντων, των δυσκοίλιων. Το έντεχνο είναι το τραγούδι της δυσκοιλιότητας. Προσπαθούν να βρουν δύσκολα λόγια, δύσκολες αρμονίες για να μιμηθούν τον Χατζιδάκη — είναι δακρύβρεχτα σενάρια της σύγχρονης ελληνικής μουσικής κουλτούρας». Σε συνέχεια τόνισε: «Τότε οι συνθέτες ήταν ελληνοπρεπείς, με προσωπικότητα και με ταλέντο, ελληνοπρεπέστατο. Από το 1990 και μετά, που τελείωσε αυτή η γενιά συνθετών, ήρθε το χάος των έντεχνων, ανθρώπων που δεν μπορώ να κρίνω. Αν το κάνω, πιάνεσαι κορόιδο. Δεν μιλάω για όλα τα τραγούδια υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά ο κανόνας είναι οχετός».