Κατά τη διάρκεια της συναυλίας, μια απρόσμενη διακοπή ρεύματος, σε συνδυασμό με την έντονη βροχόπτωση, δημιούργησαν δυσκολίες στην εξέλιξη του προγράμματος. Παρ’ όλα αυτά, η αγαπημένη ερμηνεύτρια δεν εγκατέλειψε τη σκηνή και επέλεξε να συνεχίσει τη συναυλία με έναν διαφορετικό, αλλά ιδιαίτερα συγκινητικό τρόπο.
Με τη συνοδεία μόνο μιας κιθάρας, ερμήνευσε το «Εν λευκώ», δημιουργώντας μια μοναδική ατμόσφαιρα. Οι θεατές, αρχικά σιωπηλοί, άκουγαν με προσοχή και λίγο αργότερα ενώθηκαν με τις φωνές τους, μετατρέποντας την αναπάντεχη διακοπή σε μια αυθόρμητη μουσική στιγμή που δύσκολα θα ξεχαστεί.
Η ίδια δημοσίευσε το σχετικό βίντεο στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram: «Είστε πάντα εκεί. 20 χρόνια τώρα. Λατρείες μου. Ευγνωμοσύνη απέραντη».
Δείτε το βίντεο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

