Όπως τόνισε: «Κατάχρηση υπάρχει σε οποιονδήποτε χώρο υπάρχει εξουσία του προϊστάμενου στον υφιστάμενο. Απλά σε εμάς (σ.σ. στον καλλιτεχνικό χώρο) είναι πιο εύκολο να το μάθεις. Επειδή ακριβώς μπαίνουμε στο σπίτι σας και υπάρχει ένα δέσιμο με εμάς είναι μια προδοσία που συμβαίνει σε εσάς από εμάς, αν έχουμε παραβατική συμπεριφορά». Η παρατήρηση ανοίγει τη συζήτηση για το πώς η εμπιστοσύνη του κοινού μεταφράζεται σε μεγαλύτερη αίσθηση προδοσίας όταν αποκαλύπτονται παραβατικές συμπεριφορές.
Η συζήτηση πέρασε και στο πρακτικό σκέλος: τις τηλεοπτικές επαναλήψεις σειρών όπου πρωταγωνιστούσαν κατηγορούμενοι. Ο Χειλάκης επεσήμανε την οικονομική διάσταση και την επίδραση σε συναδέλφους. Όπως είπε: «Το θέμα της προβολής επαναλήψεων σειρών είναι πάρα πολύ δύσκολο. Στις επαναλήψεις δεν παίζει μόνο ο Πέτρος Φιλιππίδης, παίζουν άλλοι 50 ηθοποιοί οι οποίοι και θα πληρωθούν απ’ αυτές. Δηλαδή ξαφνικά η όποια παραβατική συμπεριφορά, ως αποδεικνυόμενη από το δικαστήριο, του Πέτρου θα επηρεάσει και τους υπόλοιπους που παίζουν μαζί του; Έχει γεννηθεί από το ελληνικό metoo το μεγάλο θέμα “τι κάνουμε με τους ανθρώπους οι οποίοι κατηγορήθηκαν;”». Η τοποθέτηση φέρνει στο φως την ανάγκη να ζυγιστούν κοινό καλό, δικαιοσύνη και συνέπειες για αθώους συνεργάτες.
Στο κέντρο του συλλογισμού του είναι και το ανθρώπινο στοιχείο: η συνύπαρξη και οι φιλίες που έχουν υπάρξει μέσα στην επαγγελματική ζωή. «Οι άνθρωποι που έχουν κατηγορηθεί είναι άνθρωποι με τους οποίους έχουμε συμφάει, έχουμε συμπιεί, έχουμε παίξει μαζί, έχουμε βρεθεί και έχουν υπάρξει μες στη ζωή μας. Ότι ξαφνικά απέδειξαν ή θα αποδειχθεί ή δεν θα αποδειχθεί παραβατική συμπεριφορά είναι κάτι το οποίο αφορά τους ίδιους, σε σχέση με αυτό που έχουν κάνει και πως θα πορευτούν από δω και πέρα», τόνισε, καλώντας σε μια πιο σύνθετη και ανθρώπινη ανάγνωση των γεγονότων.