Ραγδαία ανάπτυξη καταγράφει ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου, με τον τζίρο του να αγγίζει, πλέον, τα 4 δισ. ευρώ, ποσό που μεταφράζεται στο 2% του ΑΕΠ. Με αυτό το δεδομένο ως εφαλτήριο ο GR.EC.A (Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GReek ECommerce Association) σε συνεργασία με τη Mastercard παρουσίασε, χθες, την καμπάνια «Ξεπέρασέ το», στόχος της οποίας είναι η εδραίωση μιας νέας κουλτούρας στις online αγορές και στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων των ηλεκτρονικών πληρωμών, με τη χρήση κάρτας. «Στα 4 δισ. ευρώ ο τζίρος των e-shops στην Ελλάδα – Στα 6.500 τα ηλεκτρονικά καταστήματα»