Σε αυτό το διάστημα υλοποίησε το μεγαλύτερο μέρος των δεσμεύσεών της, τιμώντας τη σχέση της με την κοινωνία. Τώρα βαδίζει στον τέταρτο χρόνο διακυβέρνησης, ανεβάζοντας ταχύτητες για την υλοποίηση όλων των μεταρρυθμίσεων που χρειάζεται η χώρα για να βαδίσει στο μέλλον, όπως ακριβώς το είχε υποσχεθεί τότε: σταθερά, τολμηρά και πάντα μπροστά.
Η πορεία δεν ήταν εύκολη, αφού, εκτός από τους εξωγενείς απρόβλεπτους παράγοντες, έπρεπε να ξεπεραστούν εμπόδια και παθογένειες δεκαετιών. Κάποιες από τις τολμηρές παρεμβάσεις προκάλεσαν αντιδράσεις, επειδή ενόχλησαν εκείνους που ζούσαν εις βάρος του κράτους και των νομοταγών πολιτών. Ομως ο στόχος ήταν και παραμένει αδιαπραγμάτευτος: η Ελλάδα να ανακτήσει όλα αυτά που έχασε και να δημιουργηθεί πλούτος, ο οποίος επιστρέφει στους πολίτες.
Σχεδόν δέκα μήνες πριν από τις εθνικές εκλογές, όπου η Ν.Δ. θα διεκδικήσει μια τρίτη αυτοδύναμη τετραετία, ο απολογισμός είναι θετικός. Από τις μειώσεις φόρων και την εκτίναξη της οικονομίας μέχρι την ψηφιοποίηση, την ενεργειακή θωράκιση της χώρας, την ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων, τις αυξήσεις μισθών και συντάξεων, την ολοκλήρωση της κτηματογράφησης, τη βελτίωση στα Κέντρα Υγείας και τα ΤΕΠ, τα μη κρατικά πανεπιστήμια, τον νέο δικαστικό χάρτη και τόσα άλλα εξίσου σημαντικά.