Το παράδειγμα της Δυτικής Ελλάδας είναι χαρακτηριστικό. Πρόκειται για μία περιφέρεια που μέχρι πριν από μερικά χρόνια υπολειπόταν σε σημαντικούς οικονομικούς και κοινωνικούς δείκτες. Πλέον, όμως, πετυχαίνει πραγματικά άλματα, τόσο στην απασχόληση όσο και στην ανάπτυξη. Το 2019 η ανεργία στη Δυτική Ελλάδα ήταν 26,6% και πλέον έχει μειωθεί κοντά στο 10%, άρα υποχωρεί με διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με το σύνολο της χώρας.
Παράλληλα, η λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου Πατρών-Πύργου και ο εκσυγχρονισμός του αεροδρομίου του Αράξου θα φέρουν πολλαπλά οφέλη για την τοπική οικονομία και τον τουρισμό, ενώ το φθινόπωρο θα ανακοινωθούν 420 παρεμβάσεις που περιλαμβάνονται στα Τοπικά Σχέδια Ανάπτυξης.
Η κυβέρνηση γνωρίζει πως χρειάζονται ακόμα πολλά για να μπορέσουν οι κάτοικοι της Περιφέρειας να νιώσουν πως έχουν τις ίδιες ευκαιρίες και εξίσου ισότιμη πρόσβαση στην Απασχόληση, στην Παιδεία και την Υγεία με τους κατοίκους των μεγάλων πόλεων. Για αυτό και δεν εφησυχάζει ποτέ από τους βελτιωμένους δείκτες, αφού οι ανισότητες μειώθηκαν αλλά δεν εξαφανίστηκαν. Αντιθέτως, διευρύνει τη στρατηγική της και εντατικοποιεί τις δράσεις και πρωτοβουλίες της, πάντα σε συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση και τους κοινωνικούς εταίρους, έτσι ώστε κάθε περιφέρεια να διατηρήσει τη δική της, μοναδική ταυτότητα και δυναμική.