ΜΕ την παράδοση του έργου δημιουργείται ο τρίτος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στη χώρα, μήκους 277 χιλιομέτρων και το ταξίδι από την Αθήνα έως τον Πύργο θα γίνεται σε μόλις 2 ώρες και 45 λεπτά. Τα οφέλη είναι πολλαπλά τόσο για την Ηλεία όσο και για τη Δυτική Ελλάδα.
ΚΑΙ αυτό το έργο έμοιαζε δύσκολο να ολοκληρωθεί. Η σύμβαση παραχώρησης υπεγράφη το 2008, μεσολάβησαν τα Μνημόνια, αλλά και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, η οποία τεμάχισε τον οδικό άξονα σε πολλές μικρές εργολαβίες, για να μοιράσει την πίτα του έργου και στον Χρήστο Καλογρίτσα.
ΤΕΛΙΚΑ, φτάσαμε στο 2019 και δεν είχε γίνει σχεδόν τίποτα. Η κυβέρνηση επανενεργοποίησε τη σύμβαση παραχώρησης και τα έργα ξεκίνησαν τον Μάρτιο του 2022. Υστερα από τρία χρόνια ολοκληρώθηκαν και, πλέον, όλοι οι πολίτες μπορούν να απολαμβάνουν έναν νέο και σύγχρονο αυτοκινητόδρομο στη θέση ενός οδικού άξονα που ήταν δρόμος – καρμανιόλα επί πολλές δεκαετίες, στον οποίο είχαν χάσει τη ζωή τους εκατοντάδες άνθρωποι.
Η κυβέρνηση δίνει προτεραιότητα σε έργα υποδομών. Δεν είναι μόνο η Πατρών – Πύργου. Σε λίγους μήνες ολοκληρώνεται ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας Ε65, πέρσι παραδόθηκε το Μετρό Θεσσαλονίκης, προχωράει η γραμμή 4 στο Μετρό της Αθήνας, το νέο αεροδρόμιο στο Ηράκλειο, αλλά και ο Βόρειος Οδικός Αξονας Κρήτης, ενώ παραδόθηκαν ή υλοποιούνται μικρά έργα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Ποτέ άλλοτε στο παρελθόν δεν κατασκευάζονταν τόσα πολλά δημόσια έργα.