Πώς η… αλλαγή στο σχήμα της διάσημης Toblerone δίχασε την Υφήλιο!

08/11/16 • 17:48 | UPD 08/11/16 • 17:48

Πώς γίνεται μια αγαπημένη εταιρεία παραγωγής σοκολάτας να εξοργίσει τους καταναλωτές; Με το να μειώσει το μέγεθος της αγαπημένης τους σοκολάτας φυσικά! Βάλτε σε αυτή την εξίσωση ότι όλη ιστορία αφορά ένα προϊόν θρύλο, την Toblerone, και θα καταλάβετε!

Η Mondelez International, η εταιρεία πίσω από τη σοκολάτα, ανακοίνωσε ότι στην επίσημη σελίδα της Toblerone στο Facebook, ότι είχε βρεθεί απέναντι στο εξής δίλημμα: είτε να αλλάξει την εικόνα της σοκολάτας είτε να αυξήσει την τιμή της. Τι έκανε λοιπόν; Επέλεξε το πρώτο και έτσι αύξησε στην ουσία την απόσταση ανάμεσα στις «κορυφές» της σοκολάτας.

Ως αποτέλεσμα η μεγάλη συσκευασία της Toblerone ζυγίζει πλέον από 400 γραμμάρια 360 γραμμάρια και η μικρή από 170 γραμμάρια 150 γραμμάρια, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ΒΒC.

«Επιλέξαμε να αλλάξουμε το σχήμα για να μείνει το προϊόν προσιτό σε όλους,» δήλωσε η εταιρεία.

Αλλά, όπως ήταν φυσικό, οι λάτρεις της σοκολάτας δεν δέχθηκαν καθόλου θετικά αυτή την αλλαγή, ρωτώντας γιατί η εταιρεία επέλεξε να αυξήσει τα κενά ανάμεσα στα τρίγωνα και όχι απλώς να μειώσει το μάκρος της σοκολάτας.

Η Lee Yarker έγραψε: «Δέχομαι τη μείωση του βάρους της σοκολάτας, αλλά γιατί το μεγάλο κενό; Δείχνει χαζό».

Ο Philip Joseph είπε: «Ήταν η λάθος απόφαση. Αγοράζεις μια σοκολάτα και περιμένεις πως θα είναι φυσιολογική και μοιάζει λες και παίρνεις την μισή σοκολάτα».

Η Cathy White πρόσθεσε: «Δείχνει απαίσιο. Πιστεύω ότι θα έπρεπε να είχατε μειώσει το μάκρος και να κρατούσατε τα μεγάλα τρίγωνα».

Ωστόσο, άλλοι επικρότησαν την απόφαση της εταιρείας να κάνει μία δημόσια δήλωση για την αλλαγή.

Ανάμεσα όμως στην οργή των φανατικών της Toblerone και την προσπάθεια της εταιρείας να υπερασπιστεί την επιλογή της, δημιουργήθηκε και ένα ακόμη ερώτημα: «Μήπως για όλα ευθύνεται το Brexit;».

Ένας εκπρόσωπος της Mondelez παραδέχθηκε ότι η συναλλαγματική ισοτιμία σίγουρα δεν είναι η επιθυμητή, αλλά τόνισε ότι «η αλλαγή δεν έγινε λόγω του Brexit».

Αυτό που μένει τώρα να φανεί είναι εάν οι πωλήσεις της σοκολάτας θα μειωθούν ή εάν, ακόμη και με τα κενά, οι λάτρεις της δεν θα μπορέσουν να την αποχωριστούν. Εμείς ποντάρουμε στο δεύτερο.