Η άρση των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων έγινε σταδιακά- αρχικά δόθηκε στην κυκλοφορία ο ανατολικός κλάδος, με κατεύθυνση προς τη Χαλκιδική και το αεροδρόμιο, ενώ λίγο αργότερα άνοιξε και ο δυτικός κλάδος, προς Καβάλα και Κατερίνη, επαναφέροντας την ομαλή ροή των οχημάτων σε όλο το μήκος της Περιφερειακής.
Η διακοπή της κυκλοφορίας είχε τεθεί σε ισχύ, προκειμένου να πραγματοποιηθούν εργασίες τοποθέτησης μεταλλικού καλουπιού στη νέα γέφυρα Πανοράματος.
Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, ο αποκλεισμός της Περιφερειακής Οδού επρόκειτο να διαρκέσει 48 ώρες. Ωστόσο, η ολοκλήρωση των συγκεκριμένων εργασιών επέτρεψαν την επαναλειτουργία του δρόμου πριν από τις αρχικές προβλέψεις.