Συγκεκριμένα αναέφερε ο κ. Σινάνης: «επέστρεψα στα καθήκοντα, βόλεψαν τα δρομολόγια των πλοίων, προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν περισσότερο στο νησί παρά ότι οι θεραπείες συνεχίζονται για λίγο διάστημα ακόμα».
Και σε άλλο σημείο τόνισε: «δεν παύεις να είσαι δήμαρχος, είναι τιμή που σε επέλεξε ο κόσμος να διαχειριστείς τις τύχες του τόπου».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα παρακάτω

