Τα 33, είναι στην Αττική, ενώ 7 είναι στην περιοχή της Θεσσαλονίκης, ένα στην Πάτρα, ένα στη Ρόδο, ένα στα Ιωάννινα, ένα στην Ιεράπετρα και ένα στα Χανιά.
Αναλυτικά η λίστα
| ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171) | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΑΛΙΜΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2)(CARREFOUR) | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΒΟΥΛΑΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΓΕΡΑΚΑ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΔΑΦΝΗΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18) | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49) | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13) | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΛΕΝΟΡΜΑΝ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54) | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14) | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΝΙΚΑΙΑΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΧΟΛΑΡΓΟΥ | ΑΤΤΙΚΗΣ |
| ΒΙ.ΠΕ.Θ. | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΣΥΚΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11) | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΠΥΛΑΙΑΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣ. | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17) | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ |
| ΠΑΤΡΑΣ 3 | ΑΧΑΪΑΣ |
| ΡΟΔΟΥ 2 | ΔΩΔ/ΝΗΣΟΥ |
| ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2 | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
| ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ | ΛΑΣΙΘΙΟΥ |
| ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.) | ΧΑΝΙΩΝ |
Χαρακόπουλος: Πλάνο εξυγίανσης των ΕΛΤΑ με έγνοια για ηλικιωμένους συνταξιούχους
Για το επικείμενο κλείσιμο υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ μίλησε στην Ertnews ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ, Μάξιμος Χαρακόπουλος.
«Προφανώς ζούμε σε μια περίοδο ραγδαίων αλλαγών. Ζούμε σε μια περίοδο μετάβασης. Έχει συρρικνωθεί κατά 90% τα τελευταία χρόνια η αλληλογραφία, η έγχαρτη αλληλογραφία, τα γράμματα που κάποτε στέλναμε. Λοιπόν, όλοι επικοινωνούν με email, χρησιμοποιούν τις διάφορες εφαρμογές. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να δημιουργείται άγχος και αγωνία σε ηλικιωμένους συμπολίτες μας, σε ανθρώπους που δεν έχουν τη δυνατότητα της χρήσης των νέων τεχνολογιών. Γι’ αυτούς, λοιπόν, πρέπει να γίνει σαφές ότι υπάρχει ιδιαίτερη έγνοια, ενδιαφέρον και κανένας δεν τους εγκαταλείπει. Πλάνο εξυγίανσης των ΕΛΤΑ με έγνοια για ηλικιωμένους συνταξιούχους», είπε αρχικά και συνέχισε: «Θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι οι συντάξεις δεν πληρώνονταν στον γκισέ, πήγαιναν πόρτα-πόρτα οι ταχυδρόμοι και πλήρωναν τη σύνταξη, έδιναν τη σύνταξη στον ηλικιωμένο συνταξιούχο. Ομοίως, θα πρέπει να γίνει ξεκάθαρο ότι και οι λογαριασμοί των ΔΕΚΟ, οι άλλες συναλλαγές θα μπορούν να γίνονται πόρτα-πόρτα. Θα πρέπει να ενισχυθεί το δίκτυο των ταχυδρόμων, των διανομέων, που θα φτάνουν και στην τελευταία πόρτα, στο τελευταίο χωριό της πιο ακριτικής και απομονωμένης περιοχής της χώρας».
Χαρακόπουλος: Την ευθύνη φέρει η διοίκηση των ΕΛΤΑ
Παράλληλα, ο κ. Χαρακόπουλος σημείωσε ότι «την ευθύνη φέρει η διοίκηση των ΕΛΤΑ. Τα ΕΛΤΑ, όπως ξέρετε, στην περίοδο της διακυβέρνησης Τσίπρα-Καμμένου με το τρίτο μνημόνιο πέρασαν στο Υπερταμείο, έχουν ανεξάρτητη διοίκηση. Δεν υπήρξε κάποια συντονισμένη ενημέρωση της κοινωνίας των πολιτών. Είδα χθες στην ανακοίνωσή τους ότι εάν δεν υπάρξει αναδιάρθρωση, αν δεν γίνουν αλλαγές, θα καταστεί μη βιώσιμη η παρουσία της επιχείρησης στους επόμενους έξι με εννέα 9 μήνες. Τι σημαίνει αυτό; Θα υπάρξει καθολικό λουκέτο στην επιχείρηση;
Το ζητούμενο είναι πώς θα εξυπηρετηθεί ο πολίτης στην περιφέρεια. Το να συνεχιστεί, από ό,τι αντιλαμβάνομαι, η πεπατημένη είναι αδύνατο. Να υπάρξει, δηλαδή, κρατική ενίσχυση, κρατικές επιχορηγήσεις, όπως μπορεί να γινόταν στο παρελθόν, διότι πια υπάρχουν ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Υπάρχουν πλέον και άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο των ταχυμεταφορών. Εκείνο, λοιπόν, που πρέπει να γίνει κατανοητό, είναι να υπάρξει ένα συγκεκριμένο πλάνο, ένα πρόγραμμα μετάβασης στη νέα εποχή που οφείλουν να μας πούνε τα ΕΛΤΑ».

