Η ανάδοχος εταιρεία διαχείρισης αποβλήτων και προστασίας περιβάλλοντος είχε τοποθετήσει από την πρώτη ημέρα περιμετρικά του πλοίου πλωτό φράγμα συνολικού μήκους 400 μέτρων καθώς και δύο απορροφητικά μαξιλάρια για προληπτικούς λόγους.
Βόλος: 37χρονος πήγε να φορέσει βέρα και κατέληξε στο... κρατητήριο
Η εταιρία μετά τη διαπίστωση των πετρελαιοειδών, τοποθέτησε και δεύτερη σειρά πλωτού φράγματος μήκους 160 μέτρων, απορροφητικές πετσέτες και επιπλέον απορροφητικά φράγματα, προκειμένου να διασφαλιστεί η περιοχή με ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Ταυτόχρονα, σύμφωνα με το Λιμενικό, ο εξουσιοδοτημένος Επιθεωρητή Κ.Γ.Ε. PARIS MOU Σύρου, με τη συνδρομή δύο επιθεωρητών – ναυπηγών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά προχώρησαν σε επιθεώρηση το πλοίου. Από τις έρευνες διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις και παρατηρήσεις στον τομέα των Δ.Σ. SOLAS, LOAD LINES, MLC 2006, MARPOL & ISM CODE οι οποίες δικαιολογούν την κράτηση του πλοίου, και από την οικεία Λιμενική Αρχή κινήθηκε η διαδικασία επιβολής ποινικών και διοικητικών κυρώσεων.