Σκέψου… Φυσικά & Social: Μεγάλη η ανταπόκριση στα δωρεάν σεμινάρια για τα social media

01/12/17 • 17:57 | UPD 01/12/17 • 18:09

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο Social Media και Διαδικτύου του δεύτερου κύκλου της δράσης «Σκέψου…Φυσικά & Social» την Πέμπτη, 30 Νοεμβρίου στο Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ).

Η ανταπόκριση του κοινού ήταν θερμή και η προσέλευση στο σεμινάριο το οποίο απευθυνόταν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, στους επαγγελματίες του εμπορίου και της λιανικής επιχειρηματικότητας ήταν πολύ μεγάλη.

Εισηγητές των σεμιναρίων ήταν οι εξής:

Hλίας Τσαλδάρης: Data Analyst, SEM – SEO Consultant και ιδρυτής της εταιρείας Innovation Group «Μιλήσαμε με μικρομεσαίες επιχειρήσεις και είδαμε την αγωνία που έχουν για να προλάβουν στον χώρο του digital marketing. Σαν ανάγκη επισημάνθηκε πως στο κομμάτι των ελληνικών eshops πρέπει να σταματήσει η συζήτηση και η σύγκριση των τιμών, αφού πρέπει να επικεντρωθεί  σε ποιοτικά χαρακτηριστικά και οι ιστοσελίδες να προσφέρουν στον καταναλωτή συγκρίσεις αναφορικά με την ποιότητα του προϊόντος, τη διάρκεια ζωής και τα προτερήματα του. Οφείλουμε να έχουμε το σωστό περιεχόμενο και να βάλουμε τη  μπάλα σε άλλο γήπεδο. Δεν πρέπει ο χρήστης να συγκρίνει μόνο τις τιμές αλλά και περισσότερα πράγματα, έχοντας περισσότερες επιλογές».

Δημήτρης Κονταράκης: Internet Marketing Consultant και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing. «Ολοκληρώθηκε ο κύκλος των σεμιναρίων στο ΒΕΑ και οι επισκέπτες είδαν τις δυνατότητες που μπορεί να τους προσφέρει το internet marketing και πως μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις τους» δήλωσε ο κ. Κονταράκης αμέσως μετά το τέλος του σεμιναρίου. «Δώσαμε αρκετά εφόδια για να αυξηθεί η εσωστρέφεια των επιχειρηματιών», κατέληξε.

Ιωαννα Φωτοπούλου: Συνιδρύτρια της εταιρείας Simple Rocks. «Είναι σημαντικό να δίνεις αξία πριν κανείς το οτιδήποτε. Από αυτό ξεκινάει η δουλειά μας! Δίνουνε αξία σε όλους όσους προσπαθούν επιχειρηματικά στην χώρα μας!» δήλωσε η κ. Φωτοπούλου αμέσως μετά το τέλος του σεμιναρίου.

Kυριάκος Τσίγκρος: Customer Success Consultant, εταιρεία ContactPigeon και

Γιώργος Μελισσαρόπουλος: Sales Manager, εκπρόσωπος της εταιρείας Susurrus

Αξίζει να σημειωθεί πως η παρακολούθηση του σεμιναρίου από τους συμμετέχοντες ήταν εντελώς δωρεάν.

Τα σεμινάρια πραγματοποιήθηκαν με την αποκλειστική χορηγία της ΔΕΠΑ και την ευγενική υποστήριξη του Ελληνικού Συνδέσμου Νέων Επιχειρηματιών (ΕΣΥΝΕ) καθώς και των εταιρειών eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, Innovation Group, Susurrus, ContactPigeon και Simple Rocks.

Media Partner της δράσης «Σκέψου…Φυσικά & Social» είναι ο Ελεύθερος Τύπος.