Χωρίς τέλος οι ουρές

Συνεχίζεται το μπάχαλο με τα ηλεκτρονικά εισιτήρια: Άκαρπη η συνάντηση των αρμόδιων φορέων

04/11/17 • 09:56 | UPD 04/11/17 • 09:56

Οι πολίτες θα συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται στις ουρές των εκδοτηρίων και να μη λαμβάνουν μια ξεκάθαρη κατεύθυνση

Ακαρπη ήταν επί της ουσίας η πολυαναμενόμενη συνάντηση μεταξύ υπουργείου Μεταφορών, Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, ΟΑΣΑ και αναδόχου εταιρίας, αφού μετά από ώρες κατέληξαν στο να το ξανασυζητήσουν εκ νέου και να περιοριστούν σε μια λιτή και ταυτόχρονα κοινή (!) ανακοίνωση, με την οποία σημειώνεται πως ο Οργανισμός χρειάζεται περαιτέρω διευκρινίσεις από την Αρχή!

Στο μεταξύ, φυσικά, οι πολίτες θα συνεχίζουν να ταλαιπωρούνται στις ουρές των εκδοτηρίων και να μη λαμβάνουν μια ξεκάθαρη κατεύθυνση από τους αρμόδιους. Παραμένει ακόμα άγνωστο τι θα γίνει με τις προσωποποιημένες κάρτες, πότε θα κλείσουν οι μπάρες εισόδων, τι μέριμνα θα υπάρξει για τις ειδικές κατηγόριες πολιτών και αν τα χάρτινα εισιτήρια θα λάβουν παράταση.

Ειδικότερα, στη χθεσινή συνάντηση εργασίας που έγινε μετά τις εκατέρωθεν βολές που εξαπέλυσαν ανάμεσά τους οι φορείς και η οποία πραγματοποιήθηκε στην έδρα της Αρχής, συμμετείχαν o πρόεδρος της Αρχής, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της HST, καθώς και μέλη και ελεγκτές της Αρχής. Αποφασίστηκε λοιπόν πως ο ΟΑΣΑ θα ζητήσει από την Αρχή διευκρινίσεις επί των εξής σημείων των αρχικά υποβληθεισών γνωστοποιήσεων:

α) Δυνατότητα ταχυδρομικής αποστολής των προσωποποιημένων καρτών μετά από ηλεκτρονική αίτηση.

β) Δυνατότητα μαζικής έκδοσης προσωποποιημένων καρτών ειδικών κατηγοριών επιβατών.

γ) Τήρηση των στοιχείων με συγκατάθεση του χρήστη με στόχο την προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του.

Τα παραπάνω σημεία θα εξεταστούν περαιτέρω από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου, η Αρχή χρειάζεται χρόνο προκειμένου να επεξεργαστεί τα ερωτήματα του Οργανισμού. Αν και πηγές αναφέρουν πως το ζήτημα ενδέχεται να διευθετηθεί μέσα στις επόμενες μέρες, ωστόσο μια παράταση για τις προσωποποιημένες κάρτες είναι κάτι περισσότερο από απαραίτητη.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, κύκλοι που πλαισιώνουν τους αρμόδιους φορείς αναφέρουν πως πρόκειται για λάθος της Αρχής, γιατί δεν έδωσε εξαρχής το «πράσινο φως», αφού, όπως όλα δείχνουν, τελικά θα καταλήξουν στο αρχικό σχεδιασμό του ΟΑΣΑ. Μάλιστα, οι ίδιοι κύκλοι τονίζουν ότι διατήρησαν χθες χαμηλό προφίλ με τη λιτή ανακοίνωση που εξέδωσαν, προκειμένου να μην παραδεχτούν ότι υπήρξε ασυνεννοησία. Ετσι, παραμένει καυτή πατάτα τι θα γίνει από εδώ και στο εξής και ποιος τελικά θα αναλάβει την ευθύνη για το κομφούζιο που επικρατεί στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Στο μεταξύ, ο ΟΑΣΑ και το ΥΠΟΜΕΔΙ συνεχίζουν να προωθούν τη διαδικασία κατάθεσης φακέλου.

ΜΑΡΙΝΑ ΞΥΠΝΗΤΟΥ – ΕΛΛΑΔΑ

mxipnitou@e-typos.com

Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.