Η εμφάνιση εντάσσεται σε ευρύτερη εκστρατεία του Ιδρύματος Γκέιτς, που συνεργάζεται με τοπικές αρχές για τη μείωση της βρεφικής και μητρικής θνησιμότητας. Η σειρά, δημοφιλής από το 2000 έως το 2008 και με επανεμφάνιση φέτος, προσφέρει πλατφόρμα μαζικής εμβέλειας: το promo συγκέντρωσε περισσότερες από έξι εκατομμύρια προβολές στο Instagram μέσα σε λιγότερο από ένα 24ωρο.
Στο επεισόδιο, η Τούλσι εμφανίζεται σε βίντεο «godh-bharai», εξηγεί το έθιμο και δίνει πρακτικές συμβουλές: “Συγκεντρωνόμαστε για να ευχηθούμε υγεία σε μια νέα μέλλουσα μητέρα. Τονίζουμε πόσο σημαντικό είναι να προσέχουν οι γυναίκες την υγεία, τη διατροφή τους, να ακολουθούν τις οδηγίες των γιατρών και να πηγαίνουν στο νοσοκομείο για τον τοκετό”. Οι δύο καταλήγουν ότι “όταν οι μητέρες είναι υγιείς, τα παιδιά προοδεύουν και ο κόσμος μπορεί να σημειώσει σημαντική πρόοδο”. Η παραγωγός JioStar Entertainment εξηγεί: “Η αφήγηση μπορεί να κάνει περισσότερα από το να ψυχαγωγήσει—μπορεί να ενημερώσει, να εμπνεύσει και να ενισχύσει την ευαισθητοποίηση”, και ανακοινώνει ότι ο Γκέιτς θα εμφανιστεί συνολικά σε τρία επεισόδια.