Η καταγγελία, που κατατέθηκε στις 31 Οκτωβρίου και αναφέρθηκε από βρετανικό μέσο, αναφέρει ότι η μητέρα είχε ενημερώσει επανειλημμένα το πλήρωμα για την αλλεργία.
Σύμφωνα με τη μήνυση, το παιδί έλαβε τη σοκολάτα ενώ η μητέρα βρισκόταν στην τουαλέτα και, όταν επέστρεψε, βρήκε τη μικρή να την τρώει. Η αεροσυνοδός φέρεται να «υποβάθμισε τις ανησυχίες» της μητέρας. Λίγο αργότερα η τρίχρονη παρουσίασε σοβαρή αναφυλαξία· η μητέρα χορήγησε αδρεναλίνη και καταγγέλλει ότι το πλήρωμα δεν προσέφερε βοήθεια ούτε επικοινώνησε με ιατρικό προσωπικό ή έκανε αναγγελία για γιατρό στο αεροσκάφος.
Μετά την προσγείωση το παιδί μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε νοσοκομείο και νοσηλεύτηκε στη ΜΕΘ για δύο ημέρες πριν σταθεροποιηθεί. Η μηνύτρια ζητεί αποζημίωση 5 εκατομμυρίων δολαρίων, συν δικαστικά έξοδα και αμοιβές δικηγόρων, και υποστηρίζει πιθανές μακροχρόνιες συνέπειες για την υγεία και την ψυχολογία του παιδιού. Ο δικηγόρος της τόνισε: «Θα περίμενε κανείς ότι θα ενεργούσαν άμεσα, ζητώντας ιατρική βοήθεια ή κάνοντας αναγγελία για γιατρό στο αεροσκάφος, αλλά ήταν αδιάφοροι, σχεδόν απαθείς». Η Qatar Airways δεν έχει προβεί σε επίσημη τοποθέτηση.