Παρ’ όλα αυτά, πολλοί δεν είχαν προσέξει ποτέ μια λεπτομέρεια που «κρύβεται» στο λογότυπο.
Συγκεκριμένα, η ουρά του γράμματος «C» στο λογότυπο λέγεται ότι μοιάζει με χαμόγελο, συμβολίζοντας τη σύνδεση του brand με τη χαρά και την ευτυχία. Παρότι αυτό το μήνυμα είναι διακριτικό, λειτουργεί υποσυνείδητα δημιουργώντας θετικούς συσχετισμούς για τους καταναλωτές, σύμφωνα με ειδικούς στο branding.
Η Coca-Cola παραμένει πιστή στο μοναδικό της στυλ, ακόμη και όταν προσαρμόζει το λογότυπο για νέες εκδοχές του προϊόντος, όπως η Diet Coke ή η Coke Zero. Η ιστορία του εμβληματικού λογοτύπου ξεκινά από το 1886, όταν ο φαρμακοποιός Dr. John S. Pemberton δημιούργησε τη συνταγή του ροφήματος στην Ατλάντα.
Ο λογιστής του, Frank M. Robinson, ήταν αυτός που πρότεινε το όνομα Coca-Cola και σχεδίασε την χαρακτηριστική γραμματοσειρά Spencerian, επειδή πίστευε πως τα δύο γράμματα «C» θα έδειχναν όμορφα στη διαφήμιση – μια ιδέα που αποδείχθηκε ιδιοφυής.
Το λογότυπο της Coca-Cola μπορεί να φαίνεται απλώς καλλιτεχνικό, όμως κουβαλάει ένα υποσυνείδητο μήνυμα αισιοδοξίας, το οποίο βοήθησε το brand να παραμείνει κορυφαίο επί 130 χρόνια.
Η Coca Cola είναι διαφανής σχετικά με την ιστορία προέλευσής της, ιδιαίτερα όσον αφορά το πώς προέκυψε το διάσημο λογότυπο, και παρέχει πληροφορίες για την εξέλιξή της με την πάροδο των ετών στον ιστότοπό της. Η φόρμουλα του εμβληματικού ποτού τελειοποιήθηκε από τον Δρ John S Pemberton τον Μάιο του 1886.
Εργάστηκε ως φαρμακοποιός στην Ατλάντα της Τζόρτζια και κατάφερε να αναπτύξει το σιρόπι για την Coca Cola. Το αγαπημένο του ποτό συνδύαζε το ανθρακούχο νερό με το καινοτόμο σιρόπι για να δημιουργήσει ένα ρόφημα που περιγράφεται ως «νόστιμο και δροσιστικό».
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Coca Cola, ο Δρ. Πέμπερτον «μετέφερε μια κανάτα του νέου προϊόντος στο φαρμακείο Jacobs στην Ατλάντα. Εκεί, δοκιμάστηκε, αποκαλύφθηκε «εξαιρετικό» και διατέθηκε προς πώληση ως αναψυκτικό για πέντε σεντς το ποτήρι».
Ο λογιστής του, Φρανκ Μ. Ρόμπινσον, πρότεινε το όνομα «Coca Cola». Η έμπνευσή του για το εμβληματικό όνομα της μάρκας προήλθε από την πεποίθησή του ότι «τα δύο C θα ταίριαζαν καλά στη διαφήμιση» – μια στρατηγική που λειτούργησε επίσης άψογα για την Κοκό Σανέλ όταν ίδρυσε τη θρυλική αυτοκρατορία της μόδας το 1910.
Ο Φρανκ προσπάθησε να γράψει το όνομα της εταιρείας σε σπενσεριανό αλφάβητο, το οποίο ήταν ένα μοντέρνο στυλ γραφής εκείνη την εποχή. Υπήρχαν πολλές εκδοχές του λογότυπου, με τολμηρούς επανασχεδιασμούς και φρέσκα σχήματα, μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1960.
Το 1969, δημιουργήθηκε το άμεσα αναγνωρίσιμο σχέδιο που είναι γνωστό και λατρεύεται σήμερα. Κυκλοφόρησε ως το λογότυπο της Arden Square και «παρουσιαζόταν σε ένα κόκκινο κουτί, με το λογότυπο της Coca-Cola [του Robinson] υπογραμμισμένο με ένα λευκό «κύμα» ή «Δυναμική Συσκευή Κορδέλας».
Αυτό παραμένει σε χρήση μέχρι σήμερα.

