«Είμαστε ικανοποιημένοι από αυτή την απόφαση», δήλωσε ο Μπατασαρία μετά την ανακοίνωση της απόφασης. Οι ένορκοι χρειάστηκαν περίπου δύο ώρες διαβουλεύσεων πριν φτάσουν στην επιδίκαση του ποσού.
Το δυστύχημα της 10ης Μαρτίου 2019, πτήση ΕΤ302, στοίχισε τη ζωή σε 157 επιβαίνοντες, ενώ μαζί με τη συντριβή του Lion Air τον Οκτώβριο του 2018 ο απολογισμός φτάνει τους 346 νεκρούς.
Η Boeing είχε ήδη παραδεχθεί από το 2019 ότι ένα λογισμικό ελέγχου της πτήσης που είχε εγκαταστήσει στα 737 MAX συνέβαλε στα δυστυχήματα. Στη συγκεκριμένη δίκη το δικαστήριο εξέτασε τελικά την υπόθεση της Σίχα Γκαργκ αφού η εταιρεία προχώρησε σε συμβιβασμό με μέρος των ενάγοντων στην αρχή της ακροαματικής διαδικασίας.
Ο δικηγόρος της Boeing, Νταν Γουέμπ, είχε δηλώσει στην έναρξη της δίκης ότι η εταιρεία συμφωνεί «ότι πρέπει να καταβάλει σημαντική αποζημίωση» αλλά διαφωνεί ως προς το ύψος του ποσού.
Στην τελική του αγόρευση ο Γουέμπ εξέφρασε τη «λύπη» της Boeing για τα θύματα και απηύθυνε συγγνώμη στον χήρο της Γκαργκ. Από τον Απρίλιο του 2019 έως τον Μάρτιο του 2021 συγγενείς 155 θυμάτων κατέθεσαν προσφυγές κατά της Boeing για αδικαιολόγητο θάνατο και αμέλεια. Κατά την έναρξη της δίκης παρέμεναν ανοικτές 11 προσφυγές, εκ των οποίων η εταιρεία έχει έκτοτε επιτύχει εξωδικαστικούς συμβιβασμούς σε τρεις.
![Μίνα Αρναούτη: Το παράπονό της για την αποζημίωση από το τροχαίο με τον Παντελίδη – Ο λόγος που δεν μιλά με τη συνεπιβάτιδά της, Φρόσω Κυριάκου [βίντεο]](https://www.eleftherostypos.gr/wp-content/uploads/2022/05/mina-arnaouti-150x150.jpg)
![Νέα έκτακτη στήριξη 56 εκατ. ευρώ των κτηνοτρόφων λόγω ζωονόσων – Τι αποζημιώσεις θα πάρουν όσοι θανάτωσαν ζώα [αναλυτικά ποσά]](https://www.eleftherostypos.gr/wp-content/uploads/2025/11/eulogia-aigoprovata-150x150.jpg)