18/06/17 • 18:32 | UPD 18/06/17 • 18:32

Στο νοσοκομείο 400 Τούρκοι στρατιώτες μετά από δηλητηρίαση

Εκατοντάδες Τούρκοι στρατιώτες μεταφέρθηκαν το Σάββατο στο νοσοκομείο με συμπτώματα βαριάς δηλητηρίασης, προκαλώντας μεγάλη αναστάτωση και έρευνα για τα αίτια της πρωτοφανούς αυτής κρίσης.

«Μετά τη σήτιση των στρατιωτών, 372 άτομα μεταφέρθηκαν και άλλοι 200 εκδήλωσαν ελαφρύτερα συμπτώματα και παρέμειναν κλινήρεις», δήλωσε ο εκπρόσωπος του τουρκικού στρατού.

Τα κρούσματα δηλητηρίασης εμφανίστηκαν στη Μανίσα, όπου έσπευσαν αμέσως ειδικά συνεργεία προκειμένου να διενεργήσουν ελέγχους.

Μετά τις πρώτες έρευνες, την Κυριακή το πρωί συνελήφθησαν 19 υπάλληλοι και στελέχη της εταιρείας κέτερινγκ που έχει αναλάβει την προμήθεια του τουρκικού στρατού.

Δημοφιλή

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στο eleftherostypos.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο