«Οταν κάτι πάει καλά στο box office, τα στούντιο θέλουν να το συνεχίσουν, οπότε φτιάχνουν remake από τα ίδια πράγματα, αλλά το κοινό δεν το θέλει αυτό. Θέλουν φρέσκιες ιδέες, να νιώσουν νέα συναισθήματα, να βιώσουν νέες εμπειρίες και να δουν νέα πράγματα. Οπότε το Χόλιγουντ μοιάζει να βρίσκεται σε μια πολύ μπερδεμένη κατάσταση αυτή τη στιγμή», λέει η Ντακότα Τζόνσον, η κόρη του Ντον Τζόνσον και της Μέλανι Γκρίφιθ, που την ερχόμενη εβδομάδα θα τη δούμε να πρωταγωνιστεί στην πολυαναμενόμενη κομεντί «Ταιριάζουμε;» της Σελίν Σονγκ. Δίπλα στον Πέδρο Πασκάλ και τον «Captain America», Κρις Εβανς, υποδύεται μία νεαρή, φιλόδοξη προξενήτρα της Νέας Υόρκης, που ο κόσμος χρυσοπληρώνει για τις υπηρεσίες της. Ξαφνικά, όμως, βρίσκεται η ίδια σε δίλημμα ανάμεσα στον «τέλειο» σύντροφο και στον όχι και τόσο ιδανικό πρώην της.
Πορεία
Η ίδια, βέβαια, είναι σάρκα εκ σαρκός της κινηματογραφικής βιομηχανίας του Χόλιγουντ, καθώς όχι μόνο προέρχεται από οικογένεια «επιφανών» μελών της κοινότητας, αλλά και η μέχρι τώρα πορεία της μπροστά στην κάμερα σφραγίστηκε από ρόλους σε ταινίες που το θρέφουν, με μικρές εξαιρέσεις, βέβαια.
Παρ’ όλα αυτά, την ακούμε τον τελευταίο καιρό να μιλά ανοιχτά για την παρακμή του Χόλιγουντ και παράλληλα να μη διστάζει να παραδέχεται τις αποτυχίες της, όπως αυτή στο περσινό «Madame Web» της Marvel. «Προσπάθησα να γίνω σούπερ ηρωίδα, αλλά δεν τα κατάφερα», λέει αφοπλιστικά. Δεν παραλείπει, όμως, να υπογραμμίζει ότι η αποτυχία εκείνης της ταινίας και οι κακές κριτικές που συγκέντρωσε «δεν ήταν δικό μου λάθος. Πλέον, στο Χόλιγουντ πολλές αποφάσεις για το δημιουργικό μέρος παίρνονται από επιτροπές στα στούντιο. Ή από ανθρώπους που δεν έχουν καμία σχέση με τη δημιουργικότητα. Και είναι πολύ δύσκολο να κάνεις τέχνη με αυτό τον τρόπο. Ή ακόμα και κάτι ψυχαγωγικό», υποστηρίζει. Και προσθέτει ότι «δεν μπορείς να φτιάξεις τέχνη βασισμένος σε αλγόριθμους και αριθμούς. Θεωρώ εδώ και πολύ καιρό ότι το κοινό είναι ιδιαίτερα έξυπνο, αλλά τα στελέχη των στούντιο πιστεύουν το αντίθετο. Ομως, πιστεύω ότι ο κόσμος μπορεί να διακρίνει την απάτη όταν τη βλέπει».

Δυσκολίες
Παράλληλα, η γνωστή σταρ θυμάται στις συνεντεύξεις της την περίοδο που ξεκινούσε την πορεία της στη μεγάλη οθόνη, που κατά την ίδια, κάθε άλλο παρά ρόδινη ήταν. Σε συνέντευξή της με τον συμπρωταγωνιστή της, Πέδρο Πασκάλ, υποστήριξε ότι στα 19 της χρόνια έμεινε με ελάχιστα χρήματα στον τραπεζικό της λογαριασμό, καθώς οι γονείς της διέκοψαν την οικονομική υποστήριξή της όταν δεν κατάφερε να περάσει στο κολέγιο και πιο συγκεκριμένα στη σχολή Julliard. «Δεν πέρασα στο κολέγιο και ο πατέρας μου σταμάτησε να με στηρίζει οικονομικά. Ετσι, ξεκίνησα τις οντισιόν. Για δυο χρόνια ήταν πολύ δύσκολο να κερδίζω χρήματα και υπήρχαν στιγμές που πήγαινα στο σούπερ μάρκετ και δεν είχα λεφτά να πληρώσω. Αλλες φορές δεν είχα αρκετά χρήματα για το νοίκι μου και τότε ήταν που ζητούσα βοήθεια από τους δικούς μου», λέει. Βλέποντας, όμως, από απόσταση εκείνη την εποχή, υποστηρίζει ότι «νιώθω ευγνωμοσύνη για τους γονείς μου που μπορούσαν να με βοηθήσουν και το έκαναν. Αλλά σίγουρα δεν είχε πλάκα τότε. Οι οντισιόν είναι ό,τι χειρότερο υπάρχει στη δουλειά μας».
Οσο για τη φημισμένη σχολή Julliard, στην οποία δεν κατάφερε να περάσει, η Ντακότα Τζόνσον λέει ότι «στην πραγματικότητα δεν ήθελα να πάω. Η τάξη μού φαινόταν πολύ περιορισμένη. Δεν ήθελα να κλειστώ εκεί με την ίδια ομάδα ανθρώπων τη στιγμή που μεγάλωσα με ταξίδια και γνωριμία με διαφορετικές κουλτούρες σε όλο τον κόσμο. Το να κλειστώ εκεί μέσα, μου φάνηκε πολύ λάθος», υπογραμμίζει.

![Το σι-θρου φόρεμα της Ντακότα Τζόνσον μαγνήτισε τα φλας – Η ηθοποιός από τις «50 αποχρώσεις του γκρι» τους…τρέλανε [Βίντεο]](https://www.eleftherostypos.gr/wp-content/uploads/2024/02/Dakota-Johnson-Madame-150x150-jpg.webp)