ΤΟ Laundromat ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑΡΑΞΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ

Laundromat και Panama Papers: Η Μέριλ Στριπ ετοιμάζεται για το επόμενο της Oscar;

15/05/18 • 08:57 | UPD 15/05/18 • 08:57

Μπορεί κάθε χρόνο να είναι υποψήφια, μπορεί να έχει πιάσει ήδη το 21, αλλά το Oscar έχει να το δει αρκετά χρόνια, για τα δικά της τουλάχιστον δεδομένα. Η Meryl Streep θέλει να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο και θέλει να πιάσει την Κάθριν Χέπμπορν. Η ταινία για το Panama Papers θα γίνει το διαβατήριο της;

Μπορεί κάθε χρόνο να είναι υποψήφια, μπορεί να έχει πιάσει ήδη το 21, αλλά το Oscar έχει να το δει αρκετά χρόνια, για τα δικά της τουλάχιστον δεδομένα. Η Meryl Streep θέλει να συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο και θέλει να πιάσει την Κάθριν Χέπμπορν. Η ταινία The Laundromat για το Panama Papers θα γίνει το διαβατήριο της;

Το Panama Papers είναι ένα παγκόσμιο σκάνδαλο με ντοκουμέντα για offshore εταιρείες και πολλά γνωστά ονόματα να περιλαμβάνονται στη λίστα. Ο σκηνοθέτης Στίβεν Σόντερμπεργκ, που μας χάρισε πέρσι το Logan Lucky και φυσικά πριν δύο χρόνια τη σειρά The Knick με τον Κλάιβ Όουεν, θα αναλάβει να κάνει το Laundromat αντάξιο του βάρους της υπόθεσης.

Μην ξεχνάμε ότι γενικά οι αληθινές ιστορίες, και δη τα σκάνδαλα, πουλάνε σαν τρελά και πάντοτε πηγαίνουν στις μεγάλες βραβεύσεις. Αν σκεφτούμε τα ονόματα που συζητάνε και είναι κοντά σε συμφωνία για το καστ, τότε όλα οδηγούν σε αυτό το συμπέρασμα.

Στο Laundromat, το σενάριο του οποίου βασίζεται στο βιβλίο του δημοσιογράφου Τζέικ Μπερνστάιν Secrecy World: Inside the Panama Papers Investigation of Illicit Money Networks and the Global Elite, θα ηγείται του καστ η Μέριλ Στριπ. Μια Στριπ που δεν μπόρεσε να ανεβάσει τα στάνταρ του φετινού The Post που πραγματευόταν επίσης μια ιστορία του δημοσιογραφικού κόσμου. Άλλης φύσεως βέβαια.

Τα άλλα δύο ονόματα που ακούγονται είναι του οσκαρικού Γκάρι Όλντμαν και του Αντόνιο Μπαντέρας. Ένας συνδυασμός που σίγουρα δεν περιμέναμε, αλλά θέλουμε να δούμε, αν τελικά συμφωνήσουν και οι δύο. Εξίσου σημαντικό είναι ότι το Netflix εποφθαλμία με ζέση για να αναλάβει την παραγωγή. Κι αυτό έχει τη σημασία του γιατί το δίκτυο αναζητά επιτέλους το μεγάλο breakthrough στο σινεμά, έχοντας πολύ χαμηλό ποσοστό καλών παραγωγών.