Η εξαγωγική δραστηριότητα σε 14 χώρες, οι επενδύσεις σε καινοτόμα functional προϊόντα και η επέκταση σε νέες premium αγορές επιβεβαιώνουν το όραμα της vRoubis να μετατρέψει την υγιεινή διατροφή σε καθημερινή, προσιτή εμπειρία. Η επιχείρηση, με 45 εργαζόμενους και ένα ισχυρό δίκτυο Ho.Re.Ca., σχεδιάζει το επόμενο βήμα μέσα από νέες τεχνολογίες, βιώσιμες πρακτικές και ένα θεματικό πάρκο εμπειρίας στη Χαλκίδα, στοχεύοντας να διαμορφώσει ένα νέο, πιο ανθεκτικό μοντέλο ανάπτυξης πέρα από την εποχικότητα.
Κατά τη διάρκεια ενημέρωσης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Δροσιά Χαλκίδας, ο ιδρυτής και CEO της vRoubis Βασίλης Ρουμπής γνωστοποίησε το όραμά του για επέκταση της επένδυσης που αγγίζει τα 3,5 εκατ. ευρώ μέσα από νέες εγκαταστάσεις αλλά και αύξηση πωλήσεων σε νέες αγορές.
«Δεν ανταγωνίζομαι την Coca-Cola ούτε τα μεγάλα εμφιαλωτήρια», δηλώνει χαρακτηριστικά ο κ. Ρουμπής και συμπληρώνει: «Πριν από εμάς δεν υπήρχε τίποτα άλλο πέρα από ζαχαρούχα χυμοποιήματα προς αραίωση. Δημιουργήσαμε ένα χειροποίητο προϊόν, όπως θα το έφτιαχνες στο σπίτι σου, και το στηρίξαμε με ιστορία και ποιότητα».
«Πριν από μας κανείς δεν τολμούσε να μιλήσει για χειροποίητο αναψυκτικό σε premium αγορά. Σήμερα, όχι μόνο αντέχουμε, αλλά πηγαίνουμε σε διψήφια ανάπτυξη κάθε χρόνο», τονίζει ο Βασίλης Ρουμπής, επιβεβαιώνοντας πως η vRoubis φιλοδοξεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο σημείο αναφοράς στο υγιεινό, φυσικό, χειροποίητο ρόφημα.
Το όραμα: Χειροποίητα προϊόντα όπως θα τα φτιάχναμε στο σπίτι
Η ιστορία της vRoubis ξεκινά το 2008, όταν ο Βασίλης Ρουμπής, πρώην προπονητής τένις, αποφάσισε να πειραματιστεί στην κουζίνα του φτιάχνοντας αγνά, χειροποίητα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη και συντηρητικά. Με έμπνευση τις σπιτικές λεμονάδες, δημιούργησε το bfresh spitiko, το πρώτο «αναψυκτικό στο βαζάκι» που σήμερα αποτελεί εμβληματικό προϊόν της εταιρείας. Η φιλοσοφία της vRoubis συνοψίζεται σε τρεις λέξεις: ποιότητα, αυθεντικότητα, βιωσιμότητα.
Η επιχειρηματική ανάπτυξη: Κερδοφορία και premium κανάλια
Η vRoubis απασχολεί σήμερα 45 εργαζόμενους και καταγράφει εντυπωσιακή ανάπτυξη +25% σε ετήσια βάση, σε μια περίοδο που η εστίαση συνολικά εμφανίζει πτώση 15-20%. Με EBITDA στα 700.000 ευρώ και κύκλο εργασιών που εκτιμάται ότι θα κλείσει φέτος στα 3,4 εκατ. ευρώ, η εταιρεία αξιοποιεί στρατηγικά κανάλια διανομής όπως Starbucks, Coffee Lab, Γρηγόρης (με ιδιωτική ετικέτα), premium ξενοδοχεία τύπου Four Seasons, αλλά και το δίκτυο των σούπερ μάρκετ Θανόπουλος. Παράλληλα έχει αναπτυχθεί και σε χώρους take-away, μίνι μάρκετ και μίνι μπαρ ξενοδοχείων, εστιάζοντας σε κοινά που αναζητούν υγιεινά ροφήματα με υψηλή ποιότητα.
Εξωστρέφεια και διεθνείς συνεργασίες: Η είσοδος στην Amazon
Η διεθνής παρουσία της vRoubis έχει διευρυνθεί σημαντικά, με εξαγωγές σε 14 χώρες, ανάμεσά τους η Γερμανία, η Γαλλία, η Δανία, η Σουηδία, η Κύπρος, η Ολλανδία, η Μάλτα, αλλά και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και οι Ηνωμένες Πολιτείες. Ξεχωρίζει η συνεργασία με την Amazon Αμερικής, όπου θα τοποθετήσει τα premium functional shots (με ginger, turmeric, μαγνήσιο κ.ά.) απευθείας στο marketplace, στοχεύοντας σε ένα υψηλής αξίας προϊόν με μικρό όγκο, ιδανικό για εξαγωγή. Το 10% του τζίρου προέρχεται ήδη από εξαγωγές, με προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης. «Θέλουμε να ξεφύγουμε από την εποχικότητα των δύο μηνών και να μεγαλώσουμε σωστά, με ανθρώπους που μοιράζονται τις ίδιες αξίες», σημειώνει o κ. Ρουμπής.
Καινοτομία στα functional drinks: Feeju & Feeju Functional Shots
Η vRoubis εξελίχθηκε από τη βασική σειρά bfresh σε μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα καινοτομίας με το brand Feeju. Στα Feeju Ice Tea συνδυάζονται αφεψήματα με φυσικούς χυμούς, ενώ τα Feeju Functional Shots αποτελούν τη νέα επιχειρηματική αιχμή. Αναπτύχθηκαν ύστερα από δύο χρόνια έρευνας, χρησιμοποιώντας φρέσκα φρούτα, κουρκουμά, μαύρο πιπέρι και βιταμίνες, αποφεύγοντας βιομηχανικά συμπυκνώματα. Στόχος είναι η κατάκτηση ενός μεριδίου από την παγκόσμια αγορά λειτουργικών ποτών, που ξεπερνά σήμερα τα 150 δισ. δολάρια με προοπτική να φτάσει τα 250 δισ.
Στρατηγικές επενδύσεις και βιωσιμότητα
Η vRoubis συνεχίζει να επενδύει δυναμικά, με πρόσφατο παράδειγμα την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών ισχύος 135kW, επένδυση 50.000 ευρώ, για την ενεργειακή της αυτονομία. Επιπλέον, έχει προχωρήσει σε σχέδιο για δημιουργία ενός επισκέψιμου θεματικού πάρκου ευεξίας στις εγκαταστάσεις της στη Χαλκίδα, όπου καταναλωτές και σχολεία θα μπορούν να γνωρίσουν από κοντά τις διαδικασίες παραγωγής, να συμμετάσχουν σε σεμινάρια υγιεινής διατροφής και να ανακαλύψουν τη δύναμη των φυσικών προϊόντων.
Επόμενα βήματα: Σταθερή ανάπτυξη και στρατηγικές συνεργασίες
Η εταιρεία εξετάζει συνεργασίες με επενδυτικά funds, για περαιτέρω ενίσχυση του μετοχικού της κεφαλαίου, στοχεύοντας στην επέκταση πέρα από την εποχικότητα των θερινών μηνών και στη σταθερή ανάπτυξη εντός και εκτός Ελλάδας. Η φιλοσοφία της παραμένει αμετάβλητη: πρώτες ύλες κορυφαίας ποιότητας, χειροποίητες διαδικασίες (όπως το στύψιμο και το ξύσμα), σεβασμός στον καταναλωτή και το περιβάλλον.