Για ολόκληρο το έτος, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 21% σε ετήσια βάση και ανήλθαν στα 69,1 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, σηματοδοτώντας τα δεύτερα υψηλότερα ετήσια έσοδα του Ομίλου στην ιστορία του. Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 36% σε ετήσια βάση στα 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ σε βάση Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς Εκτός Χονγκ Κονγκ (μη-HKFRS[1]).
Οι διαφοροποιημένοι κινητήρες ανάπτυξης του Ομίλου συνεχίζουν να αποδίδουν στο μέγιστο, με το μείγμα εσόδων εκτός των PC να αυξάνεται σχεδόν πέντε μονάδες σε ετήσια βάση, στο 47%. Όλες οι επιχειρηματικές ομάδες απέδωσαν
ισχυρά αποτελέσματα και πέτυχαν τους στρατηγικούς και τους οικονομικούς τους στόχους, ενώ όλες οι γεωγραφικές περιοχές πωλήσεων σημείωσαν διψήφια αύξηση εσόδων σε ετήσια βάση, αντανακλώντας τη δύναμη των διαφοροποιημένων επιχειρήσεων του Ομίλου και το ανθεκτικό παγκόσμιο αποτύπωμά του.
Τα αποτελέσματα δεν οφείλονταν μόνο στην εστίαση του Ομίλου στην εκτέλεση μιας σαφούς στρατηγικής, αλλά και στις end-to-end παγκόσμιες λειτουργίες του (σχεδιασμός, πρόβλεψη ζήτησης, προμήθειες, κατασκευή, μάρκετινγκ, πωλήσεις και υπηρεσίες), το μοντέλο κατασκευής ODM+ και το μοντέλο παγκόσμιας παροχής πόρων/τοπικής παράδοσης. Κατά τα τελευταία 20 χρόνια λειτουργίας της σε παγκόσμιο επίπεδο, η Lenovo έχει δημιουργήσει ένα αποτύπωμα παραγωγής που διαθέτει 30+ μονάδες παραγωγής (υπολογίζοντας τόσο τις ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής όσο και τις συνεργασίες του Ομίλου) σε 11 διαφορετικές τοποθεσίες ανά τον πλανήτη. Ο συνδυασμός αυτός δίνει στον Όμιλο μέγιστη ευελιξία και ανθεκτικότητα ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει όποιες αβεβαιότητες και να είναι προσαρμοστικός στις συνθήκες της αγοράς.
Η Lenovo συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στις επενδύσεις στην καινοτομία, με τα έξοδα Έρευνας και Ανάπτυξης να αυξάνονται κατά 13% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Το περασμένο έτος, ο Όμιλος ανακοίνωσε σημαντικές επενδύσεις και ορόσημα στο πλαίσιο της στρατηγικής Υβριδικής Τεχνητής Νοημοσύνης που εκπονεί τα τελευταία χρόνια. Αυτά περιλαμβάνουν την κυκλοφορία υπολογιστών AI PCs – όπου η Lenovo είναι πλέον ο Νο1 κατασκευαστής παγκοσμίως στην κατηγορία υπολογιστών με Windows AI, την κυκλοφορία του πρώτου αναδιπλούμενου τηλεφώνου με Moto AI , την υπερανάπτυξη στον τομέα των ΑΙ servers, τη δημιουργία ουσιαστικών λύσεων και υπηρεσιών με το Lenovo Hybrid AI Advantage και, πιο πρόσφατα, την κυκλοφορία των πρώτων προσωπικών και εταιρικών ΑΙ Agents του Ομίλου που ανακοινώθηκαν στην εκδήλωση Tech World της Lenovo στη Σαγκάη.
Στο μέλλον, η Lenovo παραμένει βέβαιη ότι η εστίασή της στην καινοτομία και την Υβριδική Τεχνητή Νοημοσύνη, σε συνδυασμό με την ισορροπημένη επιχειρηματική της δραστηριότητα με παγκόσμιο αποτύπωμα και μια ευέλικτη, ανθεκτική αλυσίδα εφοδιασμού, όχι μόνο θα διατηρήσει αλλά και θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της στην αγορά.